خواص سیب برای کودکان:(سیب پخته برای نوزاد)

خواص سیب برای کودکان:(سیب پخته برای نوزاد)

۱۴۰۲-۰۸-۰۳

فواید بی نظیر سیب برای کودکان

سیب یک غذای کم کالری و غنی در سایر املاح مورد نیاز است.

اگر شما می خواهید کودک شما و سالم خود را حفظ کند و دچار چاقی نشود باید در رژیم غذایی او سیب را بگنجانید.

در اینجا ما نگاهی دقیق‌تر به فواید مصرف روزانه سیب می پردازیم.

  1. سرشار از ویتامین هایی مثل ویتامین A  ویتامین B1  ویتامین B2  ویتامین C هستند . آنها همچنین حاوی مواد معدنی مانند ید ، فسفر، آهن و کلسیم هستند . مصرف یک عدد سیب برای کودکان می تواند او را در برابر بیماری‌ها بیمه کند . مواد معدنی و ویتامین ها برای رشد بافت های ماهیچه ای ، پوست ،  اندامها ، خون و استخوان های کودک شما لازم است .
  2. سیب ها غنی از آنتی اکسیدان ها و مواد گیاهی هستند که بر ضد مواد شیمیایی مضر و تحلیل عضلانی در چشم ها عمل می کنند ‌. سیب همچنین در کاهش علائم آسم نیز موثر است .
  3. یک منبع خوب برای فیبر خوراکی که کم شدن کلسترول بد افزایش کلسترول خوب ب کمک می کند است .
  4. وجود مقادیر زیاد کلسترول بد کار غدد عروقی را سخت می‌کند . فشار خون را و به همان اندازه خطر بیماری قلبی و سکته مغزی را افزایش می‌دهد ؛ بنابراین شروع سیب دادن به کودکتان در سن کودکی برای دور کردن این مشکلات امری ضروری است است .
  5. همچنین به خاطر جلوگیری کردن از اسهال شناخته شده‌اند. بهتر است قبل از مصرف داروهای مختلف با دکترتان در این باره کنید .
  6. سیب‌ها کودک شما را شاداب ، خوشحال و پر انرژی نگه میدارد .  کودک شما مطمئن عاشق خوردن سیب در میان وعده ها خواهد شد ‌.

نکات مهم درباره فواید سیب برای کودکان

در این کسی با مغذی هستند شکی نیست اما برای مطمئن شدن از اینکه کودک شما مقدار زیادی از آن را دریافت می کند اینجا چند راهنمایی وجود دارد که شما می توانید آنها را در نظر بگیرید .

  1. برای جذب حداکثر فواید سیب برای کودکان مطمئن شوید که یک سیب تازه و با کیفیت را برای او انتخاب کرده‌اید .
  2. بهتر است سیب را با پوست قرمزش مصرف کنند به این دلیل که بیشتر فواید سیب در پوست آن پنهان شده است .
  3. شما می توانید به دستور غذا هایی که در آنها سیب موجود میباشد برای اینکه به برنامه غذایی کودکتان تنوع بدهید استفاده کنید . اما برای جذب حداکثر سود های آن بهتر است آن را به صورت خام مصرف کنید .
  • بهترین چاه چند دستورالعمل غذایی تهیه شده از سیب برای کودک شما ارائه خواهد شد .

حلوای سیب و گردو خوشمزه ترین غذای کودک

شما به عنوان یک مادر می‌توانید سیب های خوشمزه را در قالب یک حلوای شیرین و خوشمزه تر برای کودکان خود آماده کنید . برای تهیه حلوای سیب و گردو در ابتدا شما باید دو الی سه عدد سیب را تکه تکه و سپس رنده کنید . بعد از آن در یک ماهیتابه ۲ الی ۳ قاشق چای خوری روغن کره ریخته وسیب های رنده شده را در داخل آن بریزید . پس از ۵ دقیقه شیر را به آن اضافه کرده و اجازه دهید برای ده دقیقه بجوشد و شیر بالا بیاید ‌ . هنگامی که شیر جذب سیب ها شده و مخلوط حاصل حالت غلیظ تری به خود گرفت اضافه کردن شکر و گردوی خرد شده را به آن شروع کنید ‌. پس از ریختن شکر و اجازه دهید شکر به خوبی  با مواد دیگر مخلوط شده و در آن حل شود ‌  حالا حلوای شما آماده است و میتوانید این مخلوط خوشمزه به عنوان غذای کودک خود به صورت گرم و یا سرد سرو کنید.

شما می توانید جهت مشاهده ی خرید نهال سیب در اینجا کلیک کنید.

فرنی سیب و جو دو سر غذای مقوی کودک

این دستور غذایی حاوی سیب یک غذای پر انرژی برای کودکان کوچک با طعم و مزه خوب می باشد . برای تهیه فرنی سیب و جو دوسر ابتدا جو دوسر پرک شده را بر روی اجاق گاز با کره و یا هر روغن دیگری برای مدتی سرخ کنید .  سپس یک فنجان شیر و یک فنجان آب به آن اضافه کرده و آنها را خوب مخلوط کنید و برای مدت ۲ تا ۳ دقیقه روی حرارت هم بزنید ‌.  در حال حاضر شکر و سیب مکعبی خرد شده را به فرنی آماده اضافه کرده و آن را به عنوان صبحانه  یا میان وعده شب به صورت گرم برای کودک خود سرو کنید .

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران