معرفی دستگاه گردو خرد کن | ۳ سایت فروش دستگاه مغز کن گردو

معرفی دستگاه گردو خرد کن | 3 سایت فروش دستگاه مغز کن گردو

۱۴۰۲-۰۸-۰۸

دستگاه گردو خردکن:

این دستگاه گردو خرد کن، علاوه بر اینکه مغزهای حاصل از نهال گردو را به درستی و سالمی بیرون آورده و خرد می کند ،به شکلی طراحی شده است که به راحتی می توان از آن برای خرد کردن مغزهای دیگر نیز استفاده کرد. گردو خردکن، دستگاهی است که شاید بتوان گفت برای کسانی که گردو را به شکل روزانه مصرف می کنند و یا اینکه برای باغدارانی که می خواهند محصولات خود را به صورت خرد به فروش برسانند بسیار عالی است. برخی مغازه دارانی که طالب گردو های خرد شده هستند و فروش گردو با پوست را خیلی نمی پسندند هم از دستگاه گردو خرد کن برقی، میتوانند بهره مند شوند.

کاربرد دستگاه گردو خرد کن:

برخی تجهیزات همانند دستگاه گردو خرد کن باعث می شود که کار افراد بسیار راحت تر شود. این دستگاه گردو را له نخواهد کرد و حتی دانه های دیگر را نیز می توان با این نوع دستگاه خرد کرد. مواردی همانند بادام ها و یا اینکه پسته و هر نوع آجیلی که به شکل روزانه مورد استفاده قرار می گیرد از این دستگاه برای خرد کردن انها می توان استفاده کرد.

نوع دستگاه های گردو خرد کن:

اینکه شما از چه نوع دستگاهی برای خرد کردن گردو، استفاده کنید مهم است، منظور از نوع دستگاه برند آن است،  برخی دستگاه های گردو خرد کن از کیفیت های بهتری برخوردار هستند و دارای کیفیت بالاتری هستند، به این دلیل است که از قطعات بسیار عالی برای دستگاه گردو خرد کن، استفاده شده است.

معمولا این دستگاه از جنس استیل است و از آلیاژهایی برای ساخت آن استفاده می شود که از درجه ای با کیفیت بسیار بالا برخوردار است. معمولا این گردو خرد کن ها، به دلیل اینکه باید از لحاظ بهداشتی دارای تاییدیه باشد قطعا تحت نظارت مهندسین و متخصصان مربوطه ساخته می شود. بهترین دستگاه گردو خرد کن، در اصل از جنس بسیار محکم می باشد و در صورت تمیز شدن منظم اصلا زنگ نمی زند و یا در برابر رطوبت به هیچ عنوان سایش نخواهد داشت و یا اینکه خورده نمی شود.

مزیت های دستگاه گردو خرد کن:

دستگاه گردو خردکن، دارای مزایای زیادی است و البته می توان گفت ظرفیت این نوع دستگاه دارای اهمیت است و اینکه فرد بتواند به راحتی از آن استفاده کند، همین موضوع باعث می شود که افراد رضایت خوبی داشته باشند، کسانی که دارای حجم قابل توجهی از گردو هستند می توانند به راحتی از این دستگاه استفاده کرده تا خرد کردن گردو برای ان ها آسان تر شود و در زمان و هزینه خرد کردن گردو صرفه جویی کند. این نوع دستگاه باید دارای استاندارد ISO 9001 باشد.

معمولا در کارگاه هایی که Crushing walnut machine، ساخته می شود تحت نظارت بازرسی های بهداشتی و کنترل کیفیت نیز قرار می گیرد. مهم ترین قطعه ای که در گردو خرد کن، دیده می شود موتور آن است که باید دارای کارایی بالایی باشد و از طرفی هم چنین نوع تیغه های آن نیز دارای اهمیت زیادی است که باید موتوژن باشد. برخی از این نوع دستگاه ها دارای نوع تک فاز یا سه فاز هستند که بیشتر قدرت دستگاه گردو خرد کن؛ را نشان خواهند داد.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران