درباره نهالستان گلدنهال

نهالستان گلد نهال

معتبرترین نهالستان کشور با مجوز جهاد کشاورزی

گلند نهال یکی از معتبرترین و بزرگترین مرجع تولید و عرضه نهال در کشور می باشد. ما در نهالستان گلد نهال تنوع گسترده‌ای از ارقام نهال را تولید و به بازار عرضه می کنیم. مجموعه ما در آذربایجان غربی و شهرستان میاندواب واقع شده است. تمامی ارقام موجود در این نهالستان با شناسنامه‌های معتبر به بازار عرضه می‌شوند و همچنین دارای گواهی بهداشت می باشند. تمامی تولیدات مجموعه تحت نظر مهندسان برتر جهاد کشاورزی نظارت می‌شوند. افتخار داریم که نهال‌های ارائه شده توسط گلد نهال را همراه با ضمانت نامه معتبر بازگشت واقعی کالا ارائه دهیم تا در صورت بروز هرگونه مشکل، نهال‌های جایگزین مورد تایید شما برایتان ارسال شود.

چرا نهالستان گلد‌نهال

چرا باید گلدنهال را انتخاب کنید ؟

مجوز جهاد کشاورزی

مجوز جهاد کشاورزی

پشتیبانی از محصولات

پشتیبانی از محصولات

کیفیت تضمینی

کیفیت تضمینی

چرا نهالستان گلد‌نهال
صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی

ارسال فوری نهال

ارسال فوری نهال

اصالت نهال

اصالت نهال

راه های ارتباطی با مجموعه گلدنهال
برای ارائه خدمات و مشاوره در زمینه راه اندازی و احداث باغ با کارشناسان ما در تماس باشید.

درباره گلد نهال بیشتر بخوانید

گلد نهال با تکیه به دانش اصولی و برگرفته از تجربه ی سالیان سال و با متکی شدن به جدید ترین متد و امکانات کافی علمی، ماکاتبات با اساتید دانشگاه و مشارکت با تولید کنندگان برتر داخل کشور عزیزمان ایران سعی دارد تا بخشی بزرگ و مفید در بخش کشاورزی و بهبودی صنعت کشاورزی در کشورمان را داشته باشد.

نهالستان گلد نهال با تولید و تهیه به موقع و توزیع مداوم سالیانه بیش از دو میلیون اصله نهال (مثمر و غیر مثمر) و انواع و اقسام گلهای زینتی و آپارتمانی به یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب های ارائه دهننده خدمات و محصولات کشاورزی و توزیع نهال در سطح کشور محسوب می گردد.

به طور کلی می توان خدمات گلد نهال را در چهار سطر زیر مطرح کرد:

  1. خدمات تهیه و توزیع انواع نهال مثمر و غیرمثمر
  2. خدمات تهیه و توزیع انواع گلهای آپارتمانی،گیاهان زینتی و مینیاتوری
  3. خدمات تهیه و توزیع انواع بذر،قلمه،پیاز و نشاء گل و گیاه
  4. مشاوره ی رایگان در راه اندازی و احداث باغ و..

نهالستان گلد نهال با جدید ترین متد روز دنیا آماده ارائه ی بهترین خدمات به شما عزیران در سراسر کشور می باشد. فروش نهال با شناسنامه و گواهی بهداشت تحت نظر بهترین مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی صورت میپذیرد. نهال فروشی گلد نهال تولید کننده انواع نهال میوه در کشور می باشد که آماده ارسال و فروش نهال به تمامی مناطق ایران است.

نهالستان گلد نهال آماده هرگونه همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز به منظور خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع نهال با ضمانت برگشت کالا می باشد.

جهت اطلاع از مشخصات نهال و آموزش کاشت نهال و همچنین احداث باغ و دیدن عکس های بیشتر و همچنین نحوه هرس نهال و آشنایی کلی با نهال با ما از طریق شماره تماس های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

نظرات مشتریان

مشتریان درباره گلد نهال چه می گویند.