خرید نهال به: (اسفند 1402) + قیمت نهال

خرید نهال به از بهترین نهالستان کشور

فروش انواع نهال به با قیمت عمده
جهت خرید نهال به و یا استعلام قیمت نهال؛ همین حالا با ما در تماس باشید.

لیست خرید نهال به

لیست قیمت نهال به+ مشخصات

به ترش آذربایجان
  • نژاد بذری

  • باردهی سال دوم

  • دما 30° تا °42

  • گلدهی دیرگل

به ترش آذربایجان

57.000 تومان

نهال به اصفهان
  • نژاد بذری

  • باردهی سال دوم

  • دما 30° تا °45

  • گلدهی دیرگل

نهال به اصفهان

58.000 تومان

نهال به پاکوتاه
  • نژاد بذری

  • باردهی سال دوم

  • دما 30° تا °45

  • گلدهی دیرگل

نهال به پاکوتاه

60.000 تومان

نهال به قرمز
  • نژاد بذری

  • باردهی سال دوم

  • دما 30° تا °42

  • گلدهی دیرگل

نهال به قرمز

65.000 تومان

نهال به لیمو
  • نژاد بذری

  • باردهی سال دوم

  • دما 30° تا °45

  • گلدهی دیرگل

نهال به لیمو

55.000 تومان

مزایای خرید نهال به؛ از گلد نهال چیست؟!

  • تضمین مناسب ترین قیمت: گلد نهال تولید کننده ی عمده ی نهال در سطح کشور می باشد، در نتیجه بدیهیست که فروش تمامی انواع ارقام نهال به را با کمترین قیمت عرضه نماید.
  • ضمانت بازگشت کالا: گلد نهال فروش تمامی ارقام نهال به خود را با بالاترین کیفیت عرضه می نماید از همین جهت فروش تمامی ارقام نهال با ضمانت 100% بازگشت کالا صورت می پذیرد.
  • پشتیبانی 24 / 7 در هفته: گلد نهال با کادری مجرب آماده پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات شما در تمام روزهای هفته
مزایای خرید نهال به؛ از گلد نهال چیست؟!

سوالات متداول شما

سوالات پرتکرار شما درباره خرید نهال به

چگونه می توانم خرید نهال به خود را ثبت کنم؟
چطور می توانم با مجموعه گلد نهال در ارتباط باشم؟
چگونه می توانم به نهالستان گلدنهال اعتماد کنم؟
قیمت نهال به به صورت عمده شامل تخفیف می شود؟
نحوه ی ارسال نهال ها به چه صورت می باشد؟
برای خرید نهال به عجله کن!
گلد نهال با داشتن مجوز رسمی از جهاد کشاورزی، ارائه فاکتور رسمی و همچنین ارسال تا 48 ساعت کاری، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود.

پادکست معرفی نهال به

هر آنچه از خرید نهال به تا کاشت آن باید بدانید

معرفی جهت خرید نهال به

کاشت نهال به از قدیم متعلق به ایران بوده و رفته رفته به مناطق جنوب شرقی آسیا انتقال یافته است. همچنین این نهال از نوع سیب می باشد با این تفاوت که روی سطح به، کرک هایی دیده می شود. این گیاه اغلب در مناطق سردسیر تا معتدل کشت می شود. جهت خرید نهال به و اطلاع از شرایط کاشت آن با ما همراه باشید.

راهنمای خرید نهال به جهت احداث باع در مناطق سردسیر، معتدل و گرمسیر

برای خرید نهال به جهت احداث باغ در مناطق سردسیر، معتدل و گرمسیر باید نکات زیر را در نظر بگیریم:

نهال مربوطه تحمل شرایط آب و هوایی مختلف را داشته باشد. نهال به همچنین باید در برابر آفات و بیماری ها از خود مقاومت خوبی نشان دهد. نهال مناسب، در سال های اولیه پس از کاشت دچار سوختگی و سرمازدگی نمی شود.

همچنین نهال به از جمله نهال هایی است که مناسب هوای سرد می باشد و نسبت به آن حساسیت یا اختلال در باردهی نشان نمی دهد.

تفاوت نهال دیرگل و زودگل

نهال به دیرگل و زودگل  نسبت به شرایط آب و هوایی می تواند باردهی خوبی داشته باشد. به طور کلی باید بدانید که نهال دیرگل معمولا مقاومت بالایی نسبت به شرایط مختلف دارد.

برای نهال به زودگل نیز باید در نظر داشته باشید که این نهال ها به صورت اصلاح سازی شده هستند. یعنی از نظر ژنتیکی در آن ها دخالت بسیار صورت گرفته است و همچنین ارتفاع درخت کوتاه تر و کیفیت آن در برابر حمله حشرات و بیماری ها بیشتر می باشد.

ویژگی های یک درخت به سالم چیست؟

ریشه های نهال به سالم باید بسیار قوی و فاقد هرگونه آسیب و گره باشد. در برابر آفات  مقاومت خوبی داشته و همچنین باید در نظر داشته باشید که نهال به سالم باردهی بالایی دارد.

چگونه به کاشت نهال به بپردازیم؟

برای کاشت نهال به در ابتدا باید موقعیت مکانی که می خواهیم نهال را در آن بکاریم تعیین کنیم. حتی می توانیم نهال سبز به را در یک گلخانه نگهداری کرده و یا در یک مزرعه بکاریم.

روش های کاشت نهال نیز به صورت زیر می باشد:

  1. کاشت بذر به، یکی از روش هایی است که در آن بذر میوه را در جایی خنک قرار می دهند و سپس عملیات کاشت در گلدان و دیگر بخش ها اجرا می شود.
  2. کاشت از طریق قلمه زدن، جز روش های دیگر است. برای کاشت درخت به می توانیم از قلمه چوبی و نیمه چوبی استفاده کنیم. دقت کنید قلمه ها باید بدون برگ باشند. در هنگام گرفتن قلمه باید از زیر، گره ای که روی ساقه است را برش دهید و در انتهای قلمه می توانید قسمتی از پوست را نیز جدا کنید.
  3. کاشت به روش پیوند زدن را می توانیم به عنوان یکی از شیوه های کاشت نهال به در نظر بگیریم. قطر پیوند و پایه پیوند باید یکسان باشد. با ایجاد برخی برش ها می توانیم هر دو بخش را کاملا نسبت به یکدیگر بپوشانیم و روی هم قرار دهیم.

فصل مناسب کاشت نهال و فاصله کاشت چه قدر است؟

در صورت کاشت نهال در منطقه سردسیر می توانیم اواسط اسفند ماه را برای آن در نظر بگیریم. در برخی مناطق، در فصل بهار می توانیم روند کاشت نهال به را به انجام برسانیم.

فاصله کاشت نهال، چیزی در حدود ۴ تا ۶ متر در نظر گرفته می شود. این فاصله فواید زیادی از نظر نور دهی و باردهی دارد.

این درخت از چند سالگی باردهی را آغاز می کند و تا چند سال تولید اقتصادی دارد؟

نهال به از حدود ۴ سالگی ممکن است باردهی خود را بر طبق منطقه ای که در آن قرار دارد، آغاز کند. باردهی اقتصادی آن نیز تا حدود  ۲۵ الی ۳۰ سال خواهد بود که باید آن را در نظر داشته باشید.

مشاهده لیست قیمت نهال به

شرایط خاک و آبیاری نهال به

بهترین خاکی که می توانیم برای پرورش نهال های به در نظر بگیریم، دارای بافت لومی و نیمه سنگین که زهکشی مناسب داشته و حاصلخیزند، می باشد. آبیاری مناسب برای پرورش نهال، حدود ۳ الی ۴ بار در هفته است. انجام این کار باعث می شود تا نهال مربوطه از خطر خشک شدن نجات یابد.

دقت داشته باشید که در هنگام آبیاری کمترین میزان آب به تنه درخت برخود کند زیرا این کار موجب شیره های درخت یا آفت می شود.

شایع ترین آفات درخت و نحوه درمان آن

  1. بیماری پوسیدگی قهوه ای
  2. زخم برگ بیماری آتش سوزی یا آتشک
  3. تاج گال
  4. لکه برگبیماری کپک پودری
  5. آفت شب پره
  6. پروانه میوه ای شرقی حفار شاخه هلو
  7. حشره فلس دار سن خوزه
  8. آفت دم قهوه ای
  9. آفت شیارخوار

برای از بین بردن این بیماری ها باید از بهترین داروها و آفت کش ها استفاده کنید. معمولا آفت کش های مربوطه باید کیفیت بالایی را به خود اختصاص دهند.

به طور مثال برای از بین بردن بیماری پوسیدگی قهوه ای که منشاء اصلی آن قارچ است، می توانید از قارچ کش ها استفاده کنید. همچنین در هنگام آبیاری، به هیچ وجه گل و برگ گیاه را مرطوب نکنید.

مناسب ترین کود های حیوانی و شیمیایی جهت پرورش بهتر درخت به

برای پرورش نهال به می توانیم از کود های نتیروژنه، کود های گوگرد، کود های حاوی منیزم و کود های آهن استفاده کنیم. در حوزه کودهای حیوانی نیز باید از کودهایی بهره بگیریم که مواد معدنی بسیار زیادی داشته باشند.

بهترین نهال به سردسیری و گرمسیری

بهترین نهال به سردسیری و به گرمسیری آن نهالی است که بتواند مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان دهد. این مقاومت باید نسبت به آب و هوای مربوطه و نسبت به آفات و بیماری ها باشد. مقاومت شکوفه ها، دانه و سلول گیاهی و یاخته چند نمونه دیگر از این موارد می باشند.

جهت خرید نهال به سردسیری، می توانید نهال ترش آذربایجان را انتخاب کنید. همچنین نهال اصفهان، از جمله نهال هایی است که عملکرد خوبی در برابر هوای معتدل تا سردسیر دارد.

خرید نهال به در چه مناطقی سوددهی بیشتری دارد؟

خرید نهال به در منطقه ای سود دارد که بتواند باردهی و مقاومت بیشتری در برابر آب و هوای ناسازگار داشته باشد. فاصله از سطح دریا نیز جز مواردی است که می توانیم هنگام خرید نهال، در نظر بگیریم.

رقم نهال به بومی و اصفهان یکی از گونه هایی است که از نظر اقتصادی، مورد استقبال کشاورزان بسیاری می باشد. همچنین توجه داشته باشید که این درخت در مناطق سردسیر سوددهی بیشتری دارد.

آموزش پیوند زدن نهال مربوطه

در این روش کافی است یک شاخه تازه از درخت به را با استفاده از یک تیغ تیز به صورت مورب برش زده و در خاکی نرم، زهکشی شده و ترجیحاً غنی شده فرو کرده و به طور منظم آن را آبیاری کنید.

گزرومورفی نیز در این بخش مهم است. در انتها نیز بعد از گذر تمامی مراحل شاهد ایجاد میوه های پیوندی خواهیم بود.

تاثیر گرده افشان بر روی باردهی درخت به

گرده افشانی در فصل شکوفه دهی به باروری هرچه بیشتر نهال به کمک می کند. معمولا باید به این مورد توجه داشته باشید که برخی از گرده افشان ها چون خاصیت شان از دست رفته است نمی توانند هیچ گونه تاثیری بر روی باردهی بگذارند.

برای این کار احتیاج به یک درخت گردافشان می باشد. معمولا بین هر ۱۵ درخت به، یک درخت مکمل وجود دارد.

زمان برداشت محصولات

معمولا برای برداشت محصولات نهال به، باید زمانی را انتخاب کنید که رنگ میوه از سبز زرد، به سمت زرد طلایی می رود. در این زمان میوه در حال رسیدن است که این اتفاق در فصل پاییز خواهد افتاد. توجه به سیتوپلاسم و جوانه نیز در این بخش اهمیت دارد.

مقدار باردهی این درختان در هر هکتار زمین باغداری

برحسب تعداد درخت در هر هکتار می توانیم مقداری به اندازه یک الی دوتن محصول را برای باردهی درخت به در نظر بگیریم. این مورد در واقع برای کشاورزان سود بسیار زیادی دارد.

معرفی ارقام نهال به خارجی

برای معرفی ارقام نهال خارجی می توانیم به موارد زیر توجه داشته باشیم:

  • نهال به قرمز
  • نهال اصلاح شده

ازجمله نهال های ایرانی

  • نهال اصفهان
  • نهال با پایه زالزالک

بررسی نهال به اصلاح شده

نهال به اصلاح شده را می توانیم به عنوان نهالی در نظر بگیریم که از نظر ژنتیکی دچار تغییراتی شده است. این نهال از لحاظ ظاهری، ارتفاع کمتری نسبت به گونه اصلی دارد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این نهال اصلاح شده معمولا باردهی خوبی دارد. یعنی در هر هکتار مقدار بار بسیار خوبی را در اختیار افراد قرار می دهد. همچنین در برابر آفات و بیماری ها مقاومت بسیاری را از خود نشان می دهد.

انوع روش های متداول هرس درخت به

هرس درختان به، به دو روش صورت می گیرد:

  • اولین روش، هرس پوست است. در این حالت از هرس پوست برای ایجاد تعادل در رشد و جوانه زنی درخت استفاده می شود. این روش از طریق کم و زیاد کردن شیره پرورده و خام درخت صورت می گیرد.
  • روش دیگر، هرس ریشه درخت به است. این حالت حذف ریشه ها، جهت جلوگیری از جذب بی اندازه شیره در درخت استفاده می شود .
  • البته باید ارتفاع درخت را نیز بسنجیم. در صورتی که درخت ارتفاع زیادی داشته باشد باید نسبت به نیاز، درخت را هرس کنیم.

واردات و صادارات به

میوه به در ایران به عنوان یکی از میوه های صادراتی در نظر گرفته می شود. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که صادرات، معمولا برای محصولات به معطر با کیفیت انجام می شود.

موارد مصرف به در زندگی روزمره

از به برای تهیه غذا استفاده می شود. برخی افراد مربای به درست می کنند. معمولا استفاده از به، به عنوان مربا یک روش بسیار مرسوم است. برخی نیز از به، به عنوان کمپوت، شربت، دمنوش، شیرینی پزی و… استفاده می کنند.

خواص به چه می باشد؟

میوه نهال به دارای مقدار بالایی ویتامین سی است. به همین علت می توانیم خاصیت های ضد التهابی و ضد حساسیت را برای آن در نظر بگیریم. همچنین خاصیت ضد عفونی کنندگی نیز دارد. در زمینه رفع درد مجاری ادرار و رفع خونریزی بسیار موثر است.

بهترین نهال به از نظر باردهی

بهترین نهال به از نظر باردهی نهال اصفهان است. این نهال در هر کتار مقدار زیادی به در اختیار کشاورز قرار می دهد.

معرفی رقم های نهال به بذری

به قرمز یکی از ارقام نهال بذری است که باردهی نسبتا خوبی دارد.

ازجمله بهترین نهال پیوندی به

  • نهال به محلی
  • به گلابی
  • به کوزه ای
  • بع قرمز
  • به شاهرودی
  • به ترش

نهال درخت به را بهتر است از کدام نهالستان تهیه کرد؟

نهالستان گلد نهال، دکتر نهال و آریا نهال

در هنگام خرید نهال به بهتر است چه نکاتی رعایت شود؟

بدنه نهال ابتدا باید بررسی شود که سالم است و فرم خوبی دارد. هنگام خرید نهال به، ریشه نهال نباید پارگی داشته باشد. ارتفاع و قطر نهال را باید در نظر بگیرید.

بررسی نوسانات دمایی و میزان بارش و بافت خاک نیز جز مواردی هستند که باید در هنگام خرید به آن‌ها توجه داشته باشید.

خرید نهال چند ساله به پیشنهاد می شود؟

در خرید نهال به، هرچه سن آن به سن بلوغ نزدیک باشد باردهی خوبی دارد. در این حالت می توانید از یک سال به بالا را در نظر بگیرید زیرا در برخی موارد نهال یک ساله کیفیت بالایی در باردهی دارد.

مزایای خرید نهال پیوندی به نسبت نهال بذری

نهال به پیوندی از نظر ژنتیکی دچار یک سری تغییرات شده است و نسبت به نهال بذری نیز مقاومت بیشتری در برابر سرما از خود نشان می دهد. باردهی خوبی را نیز می توانیم برای نهال پیوندی نسبت به نهال بذری در نظر بگیریم.

به طور کلی نهال پیوندی سود بسیار زیادی نسبت به نهال بذری برای شما خواهد داشت، این مورد چیزی است که باید به آن توجه داشته باشید.

نهال ایرانی یا خرید نهال خارجی

در عمل تهیه نهال ایرانی و یا نهال خارجی هیچ تفاوتی ایجاد نمی کند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که نهال به خارجی کیفیت بالایی دارد و نهال ایرانی نیز همین طور است.

شما بر مبنای منطقه کشت می تواند نهالی را تهیه کنید که سود زیادی به شما به ارمغان بیاورد. بین خارجی و ایرانی بودن نهال نیز شما می توانید تصمیم گیرنده باشید.

نحوه استعلام قیمت نهال به از نهالستان گلد نهال

جهت استعلام از قیمت نهال به از نهالستان، می توانید از طریق وب سایت گلد نهال در قسمت محصولات پیگیری کرده و یا با مشاورین وب سایت در ارتباط باشید تا بهترین اطلاعات را در زمینه قیمت نهال به و نحوه کاشت آن جهت احداث باغ، در اختیار شما قرار دهند.

مراحل حمل و نقل و ارسال بسته های نهال چگونه است؟

پس از ثبت خرید نهال به، تیم گلد نهال در سریع ترین زمان ممکن، نهال هارا مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهند تا از سالم بودن ریشه گیاه اطمینان حاصل کنند.

مراحل حمل و نقل به این صورت می باشد که نهال ها در بسته های بهداشتی، با توجه به فصل سفارش طبقه بندی می شوند. تمامی ریشه های آن ها مورد بررسی قرار می گیرد تا در هنگام بارگیری به نهال های به آسیبی وارد نشود.

سخن پایانی در ارتباط با خرید نهال به

شما می توانید جهت احداث باغ، ابتدا شرایط اقلیمی و خاک مناسب آن را بررسی کرده سپس به انتخاب بهترین نژاد جهت خرید نهال به و نحوه کاشت آن بپردازید. در این مقاله ما سعی کردیم نهال به و جزییات آن را مورد بررسی قرار دهیم.

شما می توانید در قسمت کامنت و یا توسط شماره های درج شده در سایت با کارشناسان مجرب گلد نهال در تماس باشید تا پاسخگوی هرگونه سوالات و ابهامات شما باشند.

دسته بندی محصولات

پر فروش ترین ارقام نهال

نظرات کاربران