خرید نهال گوجه سبز (اسفند 1402) + لیست قیمت

خرید نهال گوجه سبز از بهترین نهالستان کشور

فروش انواع نهال گوجه سبز با قیمت عمده
جهت خرید نهال گوجه سبز و یا استعلام قیمت نهال؛ همین حالا با ما در تماس باشید.

لیست خرید نهال گوجه سبز

لیست قیمت نهال گوجه سبز + مشخصات

نهال گوجه سبز زودرس
  • نژاد بذری

  • باردهی سال دوم

  • دما 30° تا °42

  • گلدهی دیرگل

نهال گوجه سبز زودرس

55.000 تومان

نهال گوجه سبز سردرودی
  • نژاد بذری

  • باردهی سال دوم

  • دما 30° تا °40

  • گلدهی دیرگل

نهال گوجه سبز سردرودی

60.000 تومان

نهال گوجه سبز شهریار
  • نژاد بذری

  • باردهی سال دوم

  • دما 25° تا °42

  • گلدهی دیرگل

نهال گوجه سبز شهریار

58.000 تومان

مزایای خرید نهال گوجه سبز؛ از گلد نهال چیست؟!

  • تضمین مناسب ترین قیمت: گلد نهال تولید کننده ی عمده ی نهال در سطح کشور می باشد، در نتیجه بدیهیست که فروش تمامی انواع ارقام نهال گوجه سبز را با کمترین قیمت عرضه نماید.
  • ضمانت بازگشت کالا: گلد نهال فروش تمامی ارقام نهال گوجه سبز خود را با بالاترین کیفیت عرضه می نماید از همین جهت فروش تمامی ارقام نهال با ضمانت 100% بازگشت کالا صورت می پذیرد.
  • پشتیبانی 24 / 7 در هفته: گلد نهال با کادری مجرب آماده پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات شما در تمام روزهای هفته
مزایای خرید نهال گوجه سبز؛ از گلد نهال چیست؟!

سوالات متداول شما

سوالات پرتکرار شما درباره خرید نهال گوجه سبز

چگونه می توانم خرید نهال گوجه سبز خود را ثبت کنم؟
چطور می توانم با مجموعه گلد نهال در ارتباط باشم؟
چگونه می توانم به نهالستان گلدنهال اعتماد کنم؟
قیمت نهال گوجه سبز به صورت عمده شامل تخفیف می شود؟
نحوه ی ارسال نهال ها به چه صورت می باشد؟
برای خرید نهال گوجه سبز عجله کن!
گلد نهال با داشتن مجوز رسمی از جهاد کشاورزی، ارائه فاکتور رسمی و همچنین ارسال تا 48 ساعت کاری، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود.

پادکست معرفی نهال گوجه سبز

هر آنچه از خرید نهال گوجه سبز تا کاشت آن باید بدانید

معرفی جهت خرید نهال گوجه سبز

نهال گوجه سبز یکی از انواع نهال های خارجی است که سازگاه اصلی آن در چند هزار ساله پیش در کشور چین می باشد. در واقع بذر این میوه بعدها به کشور ایران وارد می شود.

شما می توانید به خرید نهال گوجه سبز در آب و هوای دارای تابستان های معتدل اقدام نمایید. از طرفی نام دیگر این میوه، آلوچه می باشد که باتوجه به تغییر شرایط اقلیمی، رنگ محصول نهال نیز تغییر می کند. جهت اطلاع از نکات پرورش نهال های زیبای گوجه سبز، تا پایان مطلب همراه ما باشید.

راهنمای خرید نهال گوجه سبز جهت احداث باغ در مناطق سردسیر، معتدل و گرمسیر

شما در ابتدا باید بدانید که خرید نهال گوجه سبز با جو آب و هوایی منطقه کاشت، تطابق دارد یا خیر؟

معمولا مقاومت این گیاه در برابر شرایط آب و هوایی سرد بسیار محدود می باشد و سریع دچار یخ زدگی می شود و تغییر رنگ و مزه نیز می دهد. این گونه فقط تحت شرایط جوی ملایم که تابستان های خنکی دارد رشد می کند. نمونه شهرهایی که در کاشت نهال گوجه سبز موفق بوده اند شامل : اصفهان، کاشان، گیلان، گلاستان و مازندران می باشد.

ویژگی های نهال گوجه سبز دیرگل و زودگل چه می باشد؟

به طور کلی اکثر نژادهای نهال گوجه سبز یا همان آلوچه به صورت دیرگل می باشند. نهال های گوجه سبز دیر گل به دلیل این که گلدهی آن ها بر روی جوانه زنی نیز تاثیر دارد، می توانیم مقاومت بسیار بالای آن ها را در برابر آب و هوای سرد، مخصوصا سرمای بی موقع در فصل بهار در نظر بگیریم. همچنین این نهال ها در برابر آفات نیز از خود مقاومت بسیار زیادی نشان می دهند.

در شرایطی مثل کاشت نهال زودگل، کشاورز باید اقدامات لازم را جهت محافظت از شکوفه های درخت، در هنگام بادهای سرد بهار و بارش های فصل زمستان انجام دهد.

نهال های زودگل، بیشتر در مناطق معتدل تا گرمسیر کاشته می شوند زیرا در این مناطق گیاه دچار یخ زدگی از ناحیه ی شکوفه ها نمی شود و همچنین بادهای شدید فصل بهار در این مناطق در کمترین میزان می باشد.

ویژگی های یک درخت گوجه سبز سالم

نهال گوجه سبز سالم نهالی است که به خوبی گل می دهد و محصولات بسیار خوبی نیز تولید می کند.  به طور کلی نهالی سالم است که ساقه های آن به شکل عمودی باشد و هیچ گونه خم شدگی و شکستگی در ساقه و ریشه آن وجود نداشته باشید.

یک نهال خوب حداقل دوسال سن دارد. همچنین یکی دیگر از شرایط نهال سالم، نداشتن جای زخم و سوراخ بر روی ساقه های آن می باشد.

شرایط کاشت نهال گوجه سبز

با توجه به آزمایشات انجام شده بر روی این نهال، روش های مختلفی از جمله پیوند و کاشت هسته امکان پذیر می باشد.

کاشت از طریق هسته میوه نهال گوجه سبز بسیار آسان می باشد. تنها باید قسمت میوه از هسته آن جدا شود و اقداماتی جهت خشک شدن آن انجام دهید. پس از آن نیز هسته را در ارتفاع مشخصی درون خاک قرار دهید.

برای پیوند زدن نیز می توانید تا زمانی که پوست انداختن شروع شود صبر کنید تا به پیوندک برسید. در این حالت پیوندک بر باردهی نهال گوجه سبز تاثیر مثبتی خواهد داشت و میوه مناسبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای انجام پیوند، از درختانی مثل بادام و شلیل و حتی گیلاس استفاده نمایید.

فصل مناسب کاشت نهال گوجه سبز و فاصله کاشت چه قدر است؟

پاییز را می توانید برای کاشت نهال آلوچه سبز در نظر بگیرید. فاصله کاشتی که می توانید برای آن محیا کنید، چیزی در حدود ۵ الی ۶ متر خواهد بود. تقریبا اگر بهترین نکات را در هنگام فصل کاشت نهال گوجه سبز در نظر بگیرید و دقیقا آن ها را اجرا کنید به باردهی مطلوبی که می خواهید دست پیدا خواهید کرد.

نهال گوجه سبز از چند سالگی باردهی را آغاز می کند و تا چند سال تولید اقتصادی دارد؟

نهال گوجه سبز با توجه به شکوفه هایی که در بهار تولید می کند، از سن پنج سالگی، باردهی خود را از اوایل تابستان تا ماه مردادماه ادامه خواهد داد.

همچنین این درخت اگر به درستی نگهداری شود تا ۸۰ سال نیز عمر خواهد داشت. کیفیت نهال گوجه سبز چیزی است که هر ساله شما را به طور بسیار خاصی متعجب می کند.

خاک و میزان آب مورد نیاز نهال گوجه سبز

خاک مربوط به نهال آلوچه سبز جهت پرورش باید بسیار سبک باشد. توجه به زهکشی و شنی بودن خاک از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید برای انس بیشتر گیاه با خاک در هنگام کاشت، از خاک برگ نیز استفاده کنید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که آبیاری آن نیز تا قبل از سن پنج سالگی، هر روزه باید انجام شود. شیوه آبیاری نهال گوجه سبز به گونه است که ریشه ها باید به قدر کافی غرقاب شوند. آبیاری مناسب باعث می شود تا نهال در زمان مناسب باردهی خوبی را داشته باشد.

شایع ترین آفات و بیماری های درخت گوجه سبز

  1. اولین مورد در خصوص آفات و بیماری ها به صورت شته آردآلو است، این مورد می تواند برگ ها را تحت تاثیر خود قرار دهد. برای از بین بردن شته می توانید هم هرس انجام دهید و هم به راحتی از آفت کش ها استفاده کنید.
  2. کرم آلو نیز یکی از گونه های مربوط به آفات و بیماری ها است که درخت گوجه سبز را درگیر خود می سازد. معمولا از نظر تغذیه ای باعث ایجاد برخی مشکلات در گوجه سبز نیز خواهد شد. به همین منظور می توانید از سم استامی پراید در دو مرحله استفاده کنید که این سم شما را از شر کرم آلو رها می سازد.
  3. سوسک شاخک بلند رزاسه نیز می تواند با حمله به شاخه و برگ درخت گوجه سبز، آن را به طور کامل از بین ببرد. شما می توانید برای از بین بردن این مورد از سموم و مواد شیمیایی استفاده کنید.
  4. شانکر نیز جز بیماری های مربوط به درخت گوجه سبز است و این نهال را تحت شرایطی همچون هرس در زمان بارندگی، درگیر خود می کند. البته استفاده بهتر از سموم و آفت کش ها و همچنین تنظیم زمان هرس، ما را از شر این بیماری رها می سازد.
  5. گال گیاهی نیز یکی دیگر از مواردی است که نوعی قارچ به حساب می آید و درخت و نهال مربوطه را به صورت کلی از بین خواهد بود.

بررسی انواع کوددها و سموم جهت درمان بیماری درختان گوجه سبز

استفاده از کودهای مناسب به مقدار اصولی و حساب شده در زمان شکوفه دهی نهال گوجه سبز در فصل بهار بسیار حائز اهمیت می باشد. شناخته شده ترین نوع کود برای رشد این درخت، کود گوگرد می باشد.

این کود موجب افزایش تولید محصول و همچنین کاهش استفاده از سم کش ها می شود. شرایط خاک را بهبود می دهد و آن را تقویت می کند.

در انتخاب کود باید به این نکته دقت کرد که مواد مغذی درون آن شامل پتاسیم و نیروژن کافی باشد.

بهترین نهال گوجه سبز سردسیری و گوجه سبز گرمسیری

نوع مقاومت در برابر شرایط مختلف اقلیمی یکی از مواردی است که می تواند نهال مربوطه را درگیر خود سازد. حال بر همین اساس کشاورز انتظار دارد که نهال گوجه سبز پرباری داشته باشد.

با این حال تاثیر گرمسیری و سردسیری، بر بخش های مختلف نهال از جمله ساقه و ریشه و برگ را به همراه شکوفه و سلول گیاهی نیز می توانید در این بخش در نظر بگیرید.

همچنین خریداری نهال آلوچه سبز شهریار از جمله نهال هایی است که به سرمای بهاره مقاومت خوبی نشان می دهد و مناسب مناطق کوهستانی می باشد.

خرید نهال گوجه سبز درچه مناطقی سوددهی بیشتری دارد؟

از آنجایی که نهال گوجه سبز گونه ای بسیار حساس می باشد، در نظر گرفتن نیاز سرمایی آن و همچنین شرایط مطلوب در فصل بهار برای شکوفه دهی حائز اهمیت می باشد. توجه به استان هایی که شرایط اقلیمی معتدلی دارند برای کشت این گونه مهم است.

زیرا درخت گوجه سبز تنها در شرایطی رشد کافی دارد که در تابستان آفتاب شدید به سمت برگ های آن نباشد و در فصل بهار نیز باد و باران شدید به وجود نیاید؛ تا گل های درخت دچار ریزش و مشکل در گردافشانی نشوند.

آموزش پیوند زدن نهال گوجه سبز

برای پیوند زدن نهال باید با بخش های پایه و پیوندک به خوبی آشنایی داشته باشید. عموما نهال گوجه سبز را با انواع نهال بادام، شفتالو، هلو، زردآلو و… پیوند می زنند.

برای عمل پیوند، ریشه و ساقه های درخت اصلی، خاک درخت، مقدار باردهی گیاه و نداشتن زخمی بر بروی شاخه ها از موارد مهم می باشند. پایه و پیوندک جز عنصر مهمی از پیوند زدن نهال گوجه سبز است.

در عمل پیوند باید برش هایی را نیز در بخش های پایه ایجاد کنید و آن ها را به پیوندک متصل نمایید. برای این کار شما نیاز به یک سری اتصال دهنده ها دارید که به شما کمک کنند تا به راحتی پیوند زدن را انجام دهید.

در نهایت باید بدانیدکه عمل پیوند، موجب دوام درخت، ماندگاری میوه، افزایش باردهی و تغییر سایز محصول می شود.

تاثیر گردافشان بر روی باردهی درخت گوجه سبز

اصولا درخت گوجه سبز یا همان آلوچه به صورت خودکار دچار ناباروری می باشد و برای انتقال گرده گل های خود، نیاز به عامل محرک مثل زنبورها و دیگر حشرات مخصوص دارد. همچنین در این حالت گزرومورفی و سیتوپلاسم در معرض تغییر قرار می گیرند.

اگر در فصل شکوفه دهی کشاورز با مشکل عدم گلدهی و یا ریزش نهال گوجه سبز مواجه می باشد، به دلیل گردافشانی نادرست درختان می باشد. پس می توان نتیجه گرفت که گردافشان تاثیر بسیاری بر روی باروری و همچنین میزان تولید محصول و جلوگیری از خشک شدن آن ها روی درخت دارد.

زمان برداشت محصولات باغات گوجه سبز

زمان برداشت گوجه سبز از اوایل تابستان تا اواسط آن ادامه پیدا می کند. این زمان در واقع زمانی است که مقدار باردهی زیاد گوجه سبز می تواند از نظر اقتصادی سود زیادی برای کشاورز داشته باشد.

در هنگام برداشت گوجه سبز نیز باید شرایط محیطی را به طور کامل در نظر بگیرید و نسبت به برداشت محصولات درخت گوجه سبز اقدامات لازم را به انجام برسانید.

مقدار باردهی این درختان در هر هکتار زمین باغداری

در هر هکتار زمین باغداری درخت گوجه سبز چیزی درحدود ۳۵ تن محصول را ارائه می دهد.

رقم های نهال گوجه سبز خارجی

  • گوجه سبز ترکیه

نژادهای گوجه سبز ایرانی

  • شهریار
  • مراغه
  • آذر شهر
  • برغانی
  • ملایر
  • سلطانی

بررسی شرایط نهال گوجه سبز

نهال گوجه سبز اصلاح شده را می توانیم به عنوان نهالی در نظر بگیریم که کیفیت بالایی از نظر باردهی دارد و در هرهکتار نیز می تواند میوه های بسیار زیادی را در اختیار کشاورز قرار دهد.

این نهال در برابر شرایط آب و هوایی خاص می تواند از خود مقاومت بسیاری نشان دهد. به طور کلی اصلاح سازی بر روی گیاهان، موجب آسانی در شرایط نگهداری و پرورش برای کشاورزان است. این اقدام موجب می شود تا گیاه در سال های رشد خود کمتر دچار بیماری های گوناگون شود و یک عامل تقویت کننده محسوب می شود.

انواع روش های متداول هرس درخت گوجه سبز

هرس درخت گوجه سبز بر اساس ایجاد نظم بین شاخه ها، حذف شاخه های خراب و سالخورده، ایجاد راه هوایی بین شاخه های داخلی انجام می شود.

تمامی مراحل هرس درخت گوجه سبز مانند درخت آلو و زردآلو می باشد. به این ترتیب که بعد از سن ۱۰ سالگی درخت، شما می توانید هرس اصلی را روی آن پیاده کنید.

در برخی بخش ها می توانید فقط قسمت های جلویی شاخه های گوجه سبز را کوتاه کنید که این کار باعث تحریک در رشد برخی بخش های مربوط به درخت گوجه سبز مثل میوه و جوانه خواهد شد. در بعضی موارد حتی  می توانید کل شاخه را هرس کرده تا در نهایت شاخه های قوی باقی بماند.

توجه کنید که زمستان و تابستان بهترین فصل ها برای هرس نهال گوجه سبز خواهند بود.

صادرات و واردات گوجه سبز

یکی از بزرگترین صادرکنندگان محصول نهال گوجه سبز در دنیا، کشور چین می باشد. از طرفی ایران با توجه به کشت این نهال در اقلیم های معتدل کشور، رتبه ششم را در بحث صادرات محصول این نهال دارد.

هرساله مقادیر بسیار زیادی از این میوه وارد بازار ایران می شود و جزء میوه های لوکس به شمار می رود. در بخش واردات این میوه نیز نژاد گوجه سبز ترکیه ای، در ایران از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

موارد مصرف گوجه سبز در زندگی روزمره

معمولا گوجه سبز در برخی لواشک ها مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر موارد مصرف گوجه سبز می توان به انواع آش ها و ترشی ها اشاره داشت.

خواص گوجه سبز

گوجه سبز برای دستگاه گوارش مفید است و در درمان کم خونی و سلامت دهان و دندان نیز موثر است؛ خیلی از پزشکان میوه آلوچه را برای درمان یبوست پیشنهاد می کنند. همچنین برای تناسب اندام نیز از این میوه یاد می شود.

معرفی بهترین نهال گوجه سبز از نظر باردهی

گوجه سبز شهریار جز آن دسته از گوجه سبزهایی است که وزنی در حدود چندین تن را در اختیار افراد قرار می دهد.

نمونه ای از نهال بذری گوجه سبز

  • سلطانی

از جمله بهترین نهال گوجه سبز پیوندی

  • گوجه سبز آذر شهر
  • گوجه سبز برغانی
  • گوجه سبز ترکیه
  • گوجه سبز سردرودی
  • گوجه سبز ملایر

نهال درخت گوجه سبز را بهتر است از کدام نهالستان سبز تهیه کرد؟

نهالستان گلد نهال، دکترنهال، آریا نهال

درهنگام خرید نهال گوجه سبز بهتر است چه نکاتی رعایت شود؟

گوجه سبز باید کیفیت بالایی داشته باشد و از طرفی باید ارتفاع نهال را بررسی کنید تا درهنگام کاشت نهال مربوطه دچار هیچ گونه مشکلی نشوید و بعد از خرید بهتر است ساقه ها و ریشه گیاه را چک کنید تا دچار شکستی و زخم نباشد.

توانایی مقاومت در شرایط آب و هوایی از جمله مواردی است که در کلیه نهال های میوه باید آن را در نظر داشته باشید؛ چون باردهی نهال در این مورد تحت تاثیر قرار می گیرد.

خرید نهال چند ساله گوجه سبز پیشنهاد می شود؟

گوجه سبزهای سه سال به بالا می توانند مفیدترین نوع نهال باشند چون باردهی خوبی دارند. زیرا بعد از این بازه زمانی، درخت به بلوغ خود نزدیک می شود و مقاومت کافی را به دست آورده است.

مزایای خرید نهال پیوندی به نسبت نهال بذری چیست؟

نهال گوجه سبز پیوندی در برابر آفات نسبتا پایدار است. این نوع گوجه سبز در واقع بخش اصلی بازار گوجه سبز را نیز تشکیل می دهد؛ همچنین عمر اقتصادی و مقاومت خوبی در برابر تغییر دما دارد.

خرید نهال ایرانی بهتر است یا خارجی؟

گوجه سبز ایرانی کیفیت بالایی نسبت به موارد خارجی مثل ترکیه ای دارد و شما نیز می توانید بر مبنای منطقه کاشت نهال گوجه سبز خود را تهیه نمایید. زیرا در هر نوع نهالی، گونه بومی آن سازگاری مطلوب تری با خاک و آب و هوای ایران دارد.

خرید نهال گوجه سبز شهریار:

  • این نوع نهال گوجه سبز؛ یکی از پرطرفدار ترین ارقام گوجه سبز است که هم طعم بی نظیری دارد و هم از عطر خوبی برخوردار است.
  • از ویژگی های این گوجه سبز مقاومت بسیار خوب آن نسبت به سرمای بهاره است .
  • کاشت این نهال برای مناطق نیمه سردسیر،سردسیر و حتی کوهستانی گزینه مناسبی است.
  • این درخت گوجه سبز؛ نسبت به دیگری انواع گوجه سبز دیر گل تر می باشد و باردهی آن در حد متوسط است.
  • یکی از بهترین قیمت نهال گوجه سبز؛ را گونه ی شهریار دارا می باشد.

نهال گوجه سبز سرودی:

  • این رقم نهال در اصل بومی کشور ایران می باشد ولی در ایران نیز با استقبال خوبی روبرو بوده .
  • بیشتر در سردرود از شهر های آذربایجان کشت می شود. میوه این درخت زودرس می باشد و در خرداد ماه قابل برداشت است.
  • در بین خریداران نیز محبوبیت دارد. کاشت نهال گوجه سبز سردرودی معمولا برای نواحی معتدل مناسب است.
  • این رقم نهال رنگی سبز دارد و اندازه آن نیز تقریبا متوسط می باشد.

خرید نهال گوجه سبز آذر شهر

  • یکی از ارقام نهال گوجه سبز است که بیشتر در آذربایجان شرقی کاشته می شود.
  • رنگ میوه سبز متمایل به زرد است. شاخه های نهال حالت مایل و زاویه دار دارند.
  • شکل میوه قلبی و صاف است. میوه در زمان برداشت حالت گس مانند دارد ولی در مواقعی که بطور کامل رسیده باشد شیرین است.
  • هسته میوه به گوشت آن چسبیده و میوه آن آبدار و نرم است.
  • رنگ گوشت میوه گوجه سبز روشن بوده که در زمان رسیدن کامل به زرد متمایل می شود.

نهال گوجه سبز ملایر:

  • یکی از انواع نهال گوجه سبز؛ گونه ی ملایر است.
  • جزو میوه های زود بازده محسوب شده و رنگ میوه آن سبز روشن مایل به قرمز است.
  • میوه گرد و اندازه متوسطی دارد. کمی مزه ترش دارد.
  • این درخت گوجه سبز در اواخر خرداد ماه و یا اوایل تیرماه قابل برداشت است.

خرید نهال گوجه سبز سرخ اراک:

  • بهترین نهال گوجه سبز با رنگ سرخ متعلق به اراک است.
  • ارتفاع نهال تا نزدیک به شش متر نیز می رسد. شاخه های نهال مایل بوده و میوه های آن سرخ رنگ هستند.
  • میوه ها در حالت عادی حدود ۲۵ گرم وزن دارند. بدین ترتیب یک درخت گوجه سبز حدود ۹۰ کیلوگرم بار خواهد داشت.
  • میوه آن نرم ‌و آبدار بوده و چسبیده به هسته است. رنگ گوشت میوه زرشکی است و بافتی پیچیده و یکنواخت دارد.

نهال گوجه سبز سلطانی:

  • یکی از انواع نهال گوجه سبز نوع سلطانی است.
  • میوه های این نهال درشت بوده و وزنی حدود ۴۰ گرم دارند.
  • درختان گوجه سبز سلطانی بصورت جام رشد می کنند لذا شاخه های آن زاویه دار هستند.
  • ارتفاع درخت گوجه سبز به شش متر نیز می رسد.
  • هر درخت بطور متوسط سالیانه ۶۰ کیلوگرم بار می دهد و رنگ میوه زرد و سرخ با طعم شیرین و کمی ملس است.

خرید نهال گوجه سبز سعدی:

  • یکی از اقلام نهال گوجه سبز؛ نهال سعدی است.
  • این نهال دارای میوه های قلبی شکل با رنگ قرمز جگری است.
  • گوجه سبز سعدی آبدار و ملس بوده و بافت آن به هسته چسبیده است.
  • زمان شکوفه دادن نهال در اوایل بهار است. معمولا در طول مدت دو هفته نهال گل می دهد.
  • ارتفاع متوسط درخت تا ۵.۵ متر بوده و شاخه های متمایل و جامی شکل دارد.
  • هر درخت بطور میانگین حدود ۶۰ کیلوگرم در سال میوه می دهد.
  • کاشت نهال گوجه سبز این نژاد در شیراز بسیار صورت می پذیرد.

خرید نهال گوجه سبز اسرائیلی:

  • این نهال به نقلی در سرزمین اسراییل کاشته و پرورش داده می شود.
  • نهال گوجه سبز؛ در صورت مراقبت کافی تا ارتفاع ۶ متر رشد خواهد نمود.
  • رنگ میوه سبز روشن و دارای ظاهری قلبی شکل با شیار طولی است.
  • گوشت میوه به هسته چسبیده و دارای بافتی نرم و آبدار است.
  • بطور متوسط هر گوجه سبز اسراییلی ۴۲ گرم وزن دارد لذا هر درخت تا ۱۱۵ کیلوگرم بار خواهد داشت.
  • زمان برداشت میوه های گوجه سبز در میانه خرداد ماه است.

نهال گوجه سبز ترکیه ای:

  • اگر می خواهید میوه های گوجه سبز خود را زودتر از سایر ارقام نهال گوجه سبز؛ برداشت کنید نهال ترکیه ای به شما پیشنهاد می شود.
  • میوه این درخت در اردیبهشت ماه قابل برداشت است.
  • ارتفاع درخت در حالت عادی به پنج متر می رسد و هر درخت حدود ۱۳۰ کیلوگرم بار می دهد.
  • رنگ میوه آن سبز تیره و دارای بافتی نرم و آبدار است.
  • در ترکیه این رقم نهال بسیار پر کشت می باشد.

خرید نهال گوجه سبز تو سرخ:

  • یکی از انواع نهال گوجه سبز؛ نوع قرمز رنگ آن است. این گونه بیشتر در استان مرکزی پرورش داده می شود.
  • رنگ گوشت میوه قرمز، بافت نرم و آبدار و حدود ۳۵ گرم وزن دارد.
  • گوجه قرمز را می توان در اواسط خرداد ماه برداشت نمود.
  • ارتفاع این درخت گوجه سبز؛ در حدود ۳ الی نهایت ۴ متر نیز می باشد و از ارقام کمیاب گوجه سبز می باشد .
  • قیمت نهال گوجه سبز؛ این رقم نسبتا گران تر از مابقی ارقام گوجه سبز می باشد.

نحوه استعلام قیمت گوجه سبز از نهالستان گلد نهال

شما می توانیم جهت استعلام از قیمت نهال گوجه سبز، به صورت مستقیم وارد سایت گلد نهال شده و با رفتن به قسمت لیست انواع نهال، نهال مورد نظر خود را انتخاب کرده تا با انواع نهال و قیمت های آن با توجه به اقلیم کاشت، آشنا شوید.

مراحل حمل و نقل و ارسال بسته های این نهال

مراحل حمل و نقل نهال گوجه سبز بیشتر شرایط بهداشتی را شامل می شود. در شیوه بسته بندی نهال قوانین به این صورت هستند که در ابتدا ریشه ها و سپس برگ ها و ساقه مورد بازبینی قرار می گیرند تا عاری از هرگونه بیماری و شکستگی باشند.

سپس در داخل بسته های خاص به صورت عمودی و دارای محفظه هوا به مقصد شما توسط باربری ارسال می شوند.

سخن پایانی در ارتباط با خرید نهال گوجه سبز

با توجه به ویژگی های نهال گوجه سبز، هسته آن دارای مواد سمی خطرناکی است که به هیچ عنوان خوردن مغز آن پیشنهاد نمی شود. همچنین جهت کاشت این نهال پربازده، شما می توانید مناطق معتدل و یا کوهستانی را انتخاب نمایید. یکی از مهم ترین مراحل کاشت این گیاه نیز کوددهی آن است که باید دقت ویژه ای به آن داشته باشید.

چنانچه قصد خرید نهال گوجه سبز از نهالستانی معتبر و دارای پروانه بهداشت را دارید، اما شرایط مراجعه حضوری برای شما کشاورزان عزیز فراهم نیست، می توانید از طریق وبسایت گلد نهال و یا شماره های درج شده، سفارش خود را جهت احداث باغ های پربازده ثبت نمایید.

دسته بندی محصولات

پر فروش ترین ارقام نهال

نظرات کاربران