آیا شلیل چاق کننده است یا لاغر کننده؟ (برسی کامل)

آیا شلیل چاق کننده است یا لاغر کننده؟ (برسی کامل)

۱۴۰۲-۰۸-۰۳

 لاغری به وسیله ی میوه ی شلیل:

کاهش وزن می تواند یک تلاش دشوار و غالباً نبردی با نیروی اراده شما باشد. اما آنچه که شما در رژیم کاهش وزن خود انتخاب می کنید می تواند تأثیر چشمگیری در موفقیت شما داشته باشد. در حالی که هیچ غذایی به طرز جادویی چربی ها را به نوعی ذوب نمی کند ، غذاهای کم کالری و چربی ، فیبر و پر از مواد مغذی ضروری مانند شلیل ، برای هر رژیم لاغری مناسب ضروری هستند.

شلیل شیرین و آبدار ، هوس شیرینی را بدون نیاز به کالری زیادی در شما تحریک می کند ، ضمن اینکه باعث افزایش کیفیت تغذیه ای رژیم شما می شود. یک شلیل متوسط ۶۰ کالری ، ۱۵ گرم کربوهیدرات و ۲ گرم فیبر دارد. میوه شیرین همچنین بیش از ۱۰ درصد از ارزش روزانه ویتامین C شما را تأمین می کند و به شما در نزدیک شدن به نیاز روزانه ویتامین A ، پتاسیم و منگنز کمک می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نهال شلیل ، روی عبارت خرید نهال شلیل کلیک کنید.

خواص شلیل برای کاهش وزن

تعدادی از استراتژی های مختلف وجود دارد که به شما در کاهش وزن کمک می کند ، از رژیم های کم کربوهیدرات گرفته تا روزه داران متناوب تا فعال تر شدن بدن وقتی ورزش می کنید. اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: همه آنها به شما کمک می کنند با تغییر معادله کالری خود وزن خود را کاهش دهید ، بنابراین کالری بیشتری را نسبت به غذا می سوزانید.

شلیل و نوشیدنی های ان به تنهایی نمی توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند ، اما از آنجا که میوه های کم کالری و پر آب هستند می توانند معده شما را پر می کنند ، می توانند این کمک را بکنند که کالری کمتری بخورید بدون اینکه احساس گرسنگی کنید. این کالری ها واقعی نیستند که گرسنگی را از بین می برد بلکه حجم مواد غذایی است. اگر معده خود را با میوه هایی مانند شلیل نوعی پر چگالی انرژی پر می کنید ، احساس کالری کمتری می کنید ، این ممکن است به شما در ایجاد تعادل کالری منفی برای کاهش وزن کمک کند.

حواص شلیل برای لاغری
حواص شلیل برای لاغری : منبع خارجی

مزایای فیبر شلیل

علاوه بر کم کالری بودن ، شلیل منبع خوبی برای فیبر نیز است که هنگام تلاش برای کاهش وزن مفید است. مطالعه سال ۲۰۱۵ در سالنامه طب داخلی منتشر شده اثربخشی یک برنامه رژیم غذایی پیچیده در مقابل هدف به خوردن ۳۰ گرم فیبر در روز در کاهش وزن در یک گروه از داوطلبان اضافه وزن و چاق در مقایسه با همدیگر شده است. محققان دریافتند که توصیه ساده خوردن فیبر بیشتر به همان میزان که رژیم غذایی در تقویت و حفظ کاهش وزن موثر است. فیبر به عنوان یک کربن پر کننده و هضم کننده است ، احساس طولانی تر شدن سیری را در شما حفظ می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نهال شلیل ، روی عبارت قیمت نهال شلیل کلیک کنید .

اضافه کردن شلیل به برنامه کاهش وزن شما

شلیل شیرین و خوشمزه است و با هر وعده غذایی خوب پیش می روید. می توانید یک عدد از آن را بخورید یا میوه را خرد کنید و آن را به غلات صبحانه سرد یا ماست اضافه کنید. میوه شیرین شلیل نیز با سبزیجات مخلوط به خوبی جفت می شود. از آنجا که آنها میوه های محکم و تابستانی هستند که در فصل تابستان برداشت می شوند ، می توانید شلیل را نصف کنید و  آنها را با یک پنیر ملایم مانند ماسکارپون و دارچین و کلوچه خرد شده برای یک دسر خوشمزه ، ساده و سالم سرو کنید.

سخن پایانی شلیل برای لاغری:

شلیل با توجه به حجم کالری مشخص و مفید بودن آن می تواند در کاهش وزن کمک زیادی به شما بکند. لاغری با شلیل هم می تواند به عنوان یک درمان خوب محسوب شود. در کل خوردن هر نوع میوه ای که دانه درون ان باشد برای لاغری مناسب است و این به دلیل این است که فیبر زیادی درون این نوع میوه ها قرار دارد.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران