خرید نهال در اصفهان | معرفی بزرگترین نهالستان اصفهان

خرید نهال در اصفهان | معرفی بزرگترین نهالستان اصفهان

۱۴۰۲-۰۸-۰۶

خرید نهال در اصفهان، معرفی ۳ نهالستان معتبر فروش نهال

بسیاری از افرادی که قصد خرید نهال در اصفهان را دارند باید با نهال هایی که مناسب این شهر می باشد آشنایی داشته باشند. هر یک از نهال هایی که شما در نهالستان مشاهده می کنید بدون شک برای کاشت در شهر اصفهان مناسب نمی باشند و باید بر اساس آب و هوا و خاک از جمله بهترین های آنها را انتخاب و خریداری کنید.

اگر شما برای خرید نهال در اصفهان تجربه و تخصص زیادی ندارید می توانید با مشاوران و کارشناسانی که در این زمینه تجربه بیشتری دارند مشورت کنید تا بهترین و با کیفیت ترین آنها را برای کاشت به شما پیشنهاد دهند. برخی از نهال ها وجود دارند که برای شهر اصفهان بسیار مناسب می باشند و شما بهتر است آنها را خریداری کرده و بکارید. برای اینکه شما با این نوع نهال ها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه ابتدا به معرفی ۳ نهالستان معتبر میپردازیم :

معرفی ۳ نهالستان مورد تایید جهاد کشاورزی جهت خرید نهال جهاد کشاورزی:

۱ : نهالستان گلد نهال :

گلد نهال
نهالستان گلد نهال

نهالستان گلد نهال دارای مجوز رسمی از نظام صنفی های کشاورزی می باشد که میتوانید با خیالی آسوده خرید نهال در تهران خود را تنها با یک تماس مستقیم از مرکز مستقیم تولید نهال در کشور انجام دهید . گلد نهال تولید کننده ی انواع ارقام نهال مثمر ثمر می باشد .ارسال نهال در نهالستان گلد نهال در کمتر از ۴۸ ساعت خواهد بود.

  • شماره تماس : ۰۹۱۴۴۸۱۲۷۳۹
  • ادرس سایت :    goldnahal.ir

۲ : نهالستان دوم آریا نهال :

اریا نهال
نهالستان اریا نهال

نهالستان دوم اریا نهال می باشد که با تولید سالانه صدهزار نهال ، عرضه کننده ی بزرگ نهال در کشور می باشد .اریا نهال شعار خود را کیفیت بالا و قیمت پایین می داند و سرلوحه ی کار خود را فروش نهال های استاندارد قرار داده است . شما میتوانید از این نهالستان هم به صورت انلاین و هم به صورت حضوری خرید کنید :

۳ : نهالستان سوم دکتر نهال :

نهالستان دکتر نهال
نهالستان دکتر نهال

نهالستان سوم دکتر نهال می باشد . نهالستان دکتر نهال یک فروشگاه آنلاین با کلاسی در سطح خاورمیانه که این ضمانت را می دهد که در صورت خرید نهال بیش از ۲۵۰ عدد ، ازمایش خاک شما را به صورت کاملا رایگان انجام خواهد داد تا شما به بیشترین بازدهی از خرید نهال خود برسید .شما میتوانید هم به صورت انلاین و هم حضوری از این نهالبستان خرید نمایید.

حال به برسی ادامه ی نکات می پردازیم :

خرید نهال در اصفهان و معرفی بهترین نهال برای این شهر:

شما برای خرید نهال در اصفهان برخی از نهال ها را که رشد مناسب تری در این شهر دارند را می توانید انتخاب کنید. البته باید بدانید که بیشتر نهال های میوه در این شهر رشد مناسبی دارد و نهال گردو هم از این امر مستثنی نیست ، ولی برخی از آنها که در فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرند و شما می توانید اقدام به کاشت آنها نمایید عبارت می باشد از :

نهال تبریزی:

برای خرید نهال در اصفهان می توانید نهال تبریزی را انتخاب کنید، ولی باید دقت بسیار زیادی داشته باشید که این نهال برای کاشت به آب زیادی نیاز دارد. تبریزی یکی از درخت های بسیار بزرگ می باشد که دارای تنه تاجی شکل و مستقل است.

زیبایی این درخت موجب شته در فضای سبز استفاده زیادی از آن داشته باشند و شما می توانید در بیشتر مناطق اصفهان این درخت را مشاهده کنید. ارتفاع این درخت به ۳۰ متر می رسد و در برخی از مواد احتمال دارد ارتفاع آن به ۴۰ متر هم برسد.ریشه درختانی که سن آنها بالاتر است و به مدت مرور زمان بیشتر می شود حدود ۴ متر به درون خاک فرو می رود.

شما باید به  تنه و یا همان نهال تبریزی آن زمان که خریداری می کنید دقت داشته باشید، چرا که از این طریق متوجه می شوید رنگ آن مفرغی است. ولی به مدت مرور زمان رنگ آن خاکستری می شود. شما اگر اقدام به پرورش نهال در اصفهان و خرید نهال تبریزی می نمایید باید با مشاورانی که در زمینه کاشت این درخت تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا در بهترین مکان آن را بکارید. دقت داشته باشید زمان خریداری ریشه و تنه نهال سلامت کافی داشته باشد تا بعد از مدتی رشد آن کاهش پیدا نکند.

نهال صنوبر :

یکی از دیگر نهال هایی که شما برای خرید نهال در اصفهان می توانید آن را انتخاب کنید نهال صنوبر می باشد. درخت صنوبر یکی از درخت هایی می باشد که برگ های آن پهن است و به همین دلیل نور را به خوبی جذب می کند. گل های این درخت را پیش از اینکه برگ های آن رشد کند می توانید مشاهده کنید و این یکی از ویژگی های منحصر به فرد درخت صنوبر می باشد.

پوست تنه این نهال امکان دارد در برخی از مواقع سفید رنگ باشد و یا در برخی از مواقع هم آن سبز رنگ است. زمانی که سن این درخت بالاتر می رود شیارهای زیادی روی آن شکل خواهد گرفت که این شیارهای رنگ تیره ای دارند. استفاده از این نهال برای فضای سبز و یا پارک ها بهترین انتخاب می باشد که می توانید داشته باشید.

نهال پسته :

شما برای کاشت نهال در اصفهان می توانید درخت پسته را هم انتخاب کنید. البته که برای کاشت این نهال باید به خوبی شرایط را آماده سازید و همچنین نوع خاصی از این نهال را خریداری کنید. برخی از نهالی های پسته مقاومت بسیار زیادی در برابر سرما و گرما دارند و به همین دلیل شما باید آنها را برای شهر اصفهان خریداری کنید.

دقت داشته باشید که درخت مورد نظر شما باید کیفیت بسیار زیادی داشته باشد و همچنین به آب زیادی هم در طول یک سال نیاز پیدا نکند. برای کاشت نهال پسته بهتر است با مشاوران و کارشناسان مشورت کنید تا بهترین و با کیفیت ترین نهال پسته را بر اساس آب و هوای منطقه تان به شما معرفی کنند.

خرید نهال در اصفهان و چگونگی کاشت نهال:

بسیاری از افراد شاید به خوبی با نحوه کاشت درختان آشنایی نداشته باشند و به همین دلیل بهتر است اطلاعات خود را در مورد کاشت درخت افزایش دهند. شما پس از خرید نهال در اصفهان باید برای کاشت آن نکات را رعایت کنید که عبارت می باشد از :

۱ . زمان مناسبی را برای کاشت نهال انتخاب کنید. هر فصلی برای کاشت نهال مناسب نمی باشد و به همین دلیل شما هم بهتر است اوایل بهار و یا اواخر اسفند را برای کاشت نهال در این شهر انتخاب کنید.

۲. مکانی که شما می خواهید نهال را بکارید بسیار اهمیت دارد و باید به آن دقت داشته باشید. اگر شما اقدام به پرورش نهال در اصفهان می نمایید و می خواهید نهال ها را در سطح شهر بکارید باید دقت داشته باشید که آنها را در کنار تیر چراغ برق و …. هرگز نکارید.

۳. گوالی که شما حفر می کنید بسیار اهمیت دارد و عرض و طول آن را باید بر اساس نهال مورد نظر خود که خریداری کرده اید تنظیم نمایید.

۴. بعد از کندن گودال باید ریشه درخت را به آرامی درون گودال قرار دهید. دقت داشته باشید که اگر نهال خریداری شده شما درون گلدان می باشد باید آن را از درون گلدان خارج کنید. در صورتی که نهال پیوندی می باشد باید سطح پیوندی آن را خارج از خاک بگذارید.

۵. شما درختی را که تازه کاشته شده است را باید آب دهید. هر یک از نهال ها به واسطه ویژگی های متنوعی که دارند به آب مناسبی هم نیاز پیدا خواهند کرد. به همین دلیل شما زمان کاشت نهال در اصفهان باید از کارشناس در مورد آبیاری آن نهال هم پرسش های لازم را بپرسید تا اطلاعات بیشتری در مورد آن داشته باشید.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران