خواص فوق العاده سیب پخته + ۹ خاصیت شگفت انگیز

خواص فوق العاده سیب پخته + 9 خاصیت شگفت انگیز

۱۴۰۲-۰۸-۰۲

برسی خواص سیب پخته:

سیب پخته در طب سنتی یک داروی طبیعی برای درمان برخی از بیماریهای بدن انسان است . مهمترین خواص درمانی سیب پخته برای سلامتی و کمک به درمان بیماری ها را در این بخش توضیح خواهیم داد .

خواص سیب پخته برای لاغری

سیب پخته برای لاغری و زیبایی اندام بسیار مناسب است و خانم هایی که میخواهند خیلی سریع لاغر شوند توصیه می‌شود از خواص سیب پخته برای لاغری و کاهش وزن بهره ببرند . یکی از میوه های لاغر کننده سیب  سیب زرد پخته شده است  که می تواند در قسمت های مختلف بدن شما را لاغر کند همچنین مصرف سیب پخته برای کاهش وزن سریع توصیه شده است .

شما می توانید جهت مشاهده ی خرید نهال سیب به منوی سایت مراجعه نمایید .

خواص سیب پخته برای صورت

سیب پخته یکی از میوه های مفید برای چاق شدن صورت است. یکی دیگر از خواص سیب پخته و فواید آن ایجاد لطافت و زیبایی پوست است . به این منظور می توانید سیب را بپزید و سپس آن را له و با شیر مخلوط کنید و این مخلوط را به صورت نیم گرم روی پوست بگذارید و پس از چند دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید . اگر صورتتان به تازگی چین و چروک دار شده است و می خواهید پوست صورت تان زیبا شود باید به فکر مصرف سیب پخته برای صورتتان باشید.

سیب پخته
سیب پخته

خواص سیب پخته برای یبوست

سیب پخته برای درمان یبوست بسیار مناسب است و می توان با نوشیدن آب سیب پخته در طول روز مقدار کافی فیبر و سوربیتول را برای اجابت مزاج ضروری فراهم می کند ‌ سیب پخته یکی از راههای طبیعی برای درمان و جلوگیری از یبوست در نظر گرفته می شود.

در حال حاضر فیبر،  محلولی  که در پوست آن قرار دارد و دیگر ترکیبات ضروری یک اثر ملین برای مدفوع سخت ارائه می دهد و و آن ها را به راحتی قادر به حرکت از طریق دستگاه گوارش می نماید . سیب پخته برای درمان یبوست در دوران بارداری مناسب است با اینحال مطمئن شوید که شما دوز بیش از حد مصرف نکنید ‌.  شما می توانید یک سیب پخته را در یک روز بخورید ‌.

خواص سیب پخته برای سرماخوردگی

سیب پخته برای سرماخوردگی بزرگسالان بسیار مناسب است و شما میتوانید در صورت ابتلا به بیماری سرماخوردگی از خواص سیب پخته برای سرماخوردگی تان استفاده کنید ‌ سیب پخته یکی از بهترین داروهای درمان سرماخوردگی است که در طب سنتی از آن بسیار یاد شده است ‌ بسیاری از افراد در فصول سرد سال دچار سرماخوردگی می‌شوند که یکی از درمان های سریع سرماخوردگی مصرف آب سیب پخته شده است .

تقویت سیستم ایمنی بدن

سیب به دلیل دارا بودن انواع ویتامین‌ها به تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با بیماری‌ها کمک می‌کند ‌. رنگ زرد در میوه سیب نشاندهنده وجود بتاکاروتن و پیش ساز ویتامین آ است ‌ که می تواند برای شادابی پوست و پیشگیری از انواع سرطان مفید باشد و رنگدانه قرمز نشان دهنده وجود مقادیر فراوان از انواع آنتی اکسیدان ها است که آن را به یک میوه جادویی برای سلامتی تبدیل میکند .

تقویت کبد

سیب پخته یا کمپوت سیب نیز تقویت کننده کبد است و به دفع سموم بدن کمک می‌کند و مانع از تشکیل و تجمع اسید اوریک در بدن میشود . به همین دلیل مصرف آن برای مبتلایان به درد مفاصل و نقرس مفید است .

سیب پخته
سیب پخته

بهبود عملکرد مغز

مصرف سیب چه به صورت خام و چه به شکل پخته به علت داشتن مقدار قابل توجهی فسفر و ویتامین های مورد نیاز بدن اعصاب و مغز را تقویت می‌کند ‌

درمان سرفه خشک

اسیب پخته می توانید برای درمان سرفه خشک استفاده کنید زیرا به نرم شدن گلو و رفع التهاب آن کمک می‌کند همچنین برای بهبود گرفتگی صدا مفید است ‌.

روش تهیه سیب پخته برای سرفه

سیب را پوست کنده و چهار قسمت کنید . با قسمت های سفت آن را جدا نموده و به قطعات ریز تقسیم کنید ‌ سپس با یک لیوان آب و چند قطره آب لیموترش تازه آن را بجوشانید تا نرم شود . بهتر است برای تهیه سیر پخت از ظروف لعاب دار استفاده کنید و آن را با حرارت ملایم بپزید تا ویتامینهای موجود در آن حفظ شود ‌ سیب ها خیلی زود به حدود ۱۰ دقیقه یک روز کاملا پخته و نرم می شوند . همچنین می توانید برای بهبود طعم و افزایش خاص آن کمی عسل‌،  دارچین یا گلاب به آن اضافه کنید .

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران