مشخصات گردوی تویسرکان چیست؟ برسی کامل

مشخصات گردوی تویسرکان چیست؟ برسی کامل

۱۴۰۲-۰۸-۰۱

مشخصات درخت گردو تویسرکان:

کشور ما یکی از مهمترین کشورها در تولید گردوهای مرغوب و مناسب خواهد بود. از مهمترین مناطقی که باغداران در آن منطقه ، مشغول به کاشت و برداشت مرغوبترین و باکیفیت ترین گردو ها هستند، منطقه تویسرکان واقع در همدان بوده است. این منطقه به عنوان قلب تولید گردوهای بسیار خوش طعم ، مرغوب و لذیذ بوده است. درخت گردو تویسرکان از معروف ترین درخت ها می باشند که با در بر داشتن خصوصیات منحصر بفرد ، بسیار مورد توجه باغداران و خریداران گردوی مرغوب بوده است.

در سایت گلد نهال می توان شاهد اطلاعات کاملی در زمینه ی درخت گردو تویسرکان باشید. از این درخت ها اغلب با عنوان درخت های صادراتی نیز یاد می کنند. به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا در محصولات این درخت ، بسیاری از کشورها در صدد بهره مندی از محصولات آن خواهند بود.

با توجه به اطلاعات جامع در سایت گلد نهال باغداران می توانند برای خرید نهال گردو مورد نظر خود اقدام نمایند. از خصوصیات میوه ی این نهال می توان به درشتی آن ، مغز سفید ، طعم پر چرب و لذیذ ، پوست کاغذی و همچنین سهولت جداسازی از پوست اشاره نمود. موارد استفاده از این محصول با توجه به خصوصیات غذایی آن ، مانند برخورداری از امگا ۳ فراوان ، برخورداری از فسفر ، املاح معدنی ، پروتئین فراوان و بسیاری از خواص دیگر ،بسیار گسترده خواهد بود. همچنین این محصول از جمله محصولات ارزشمند برای صادرات در نظر گرفته خواهند شد.

خصوصیات درخت گردو تویسرکان از دیدگاه گلد نهال:

یکی از خصوصیات بارز در این درخت ارتفاع آن می باشد. این درخت با در بر داشتن ارتفاع ۲۰ متر بسیار مورد توجه بوده است. رشد این نهال ها تا ارتفاع ۲۰ متر نیز امکان پذیر خواهد بود. البته در محصولات پیوندی از این نهال شاهد ارتفاع کمتری هستیم. با توجه به اطلاعات مندرج در سایت گلد نهال می توان دریافت که این نهال ها در مناطق کوهستانی از رشد بسیار مطلوبی برخوردار خواهند بود. آب و هوای کوهستانی تویسرکان ، یکی از مهمترین عوامل رشد در این نهال محسوب می گردد. این نهال در کشورهای مختلف و حتی در مناطقی از ایران نیز کشت می شود . اما هرگز از کیفیت گردوهای تویسرکان برخوردار نخواهند بود. این نهال گردو با توجه به دیدگاه سایت گلد نهال، از نهال های زود گل می باشد. از این رو استفاده از آن برای تجارت مناسب نخواهد بود.

نهال گردو

میزان باردهی قابل توجه این نهال که در هر هکتار غالب بر ۳.۵ تن گردو خواهد بود، بسیار مورد توجه باغداران قرار گرفته است. نیاز به آبیاری در این درختان در فصول مختلف متفاوت خواهد بود. برای نمونه در فصل بهار نیاز به آبیاری بین ۱۰ الی ۱۵ روز متغیر خواهد بود. اما در فصل تابستان نیاز به آبیاری حداقل هفته ای یکبار می باشد. نیاز به سم پاشی ، کود دهی و … می تواند تاثیرات بسزایی بر روی رشد این محصول داشته باشند.

خرید و فروش نهال گردو تویسرکان در سایت گلد نهال :

اغلب نهالستان ها با توجه به خصوصیات منحصر بفرد و همچنین موارد استفاده از نهال اقدام به فروش نهال گردو خواهند نمود. شما می توانید با مراجعه به سایت گلد نهال نه تنها از مراکز فروش نهال گردو مطلع گردید، بلکه می توانید قیمت نهال گردو را به صورت روزانه دریافت نمایید و با توجه به آن اقدام به خرید کنید.

باغداران بسیار زیادی با تکیه به اطلاعات مشاوران متخصص و باتجربه در سایت گلد نهال اقدام به خرید نهال گردو مناسب نموده و از موفقیت چشمگیری برخوردار شده اند. در خرید نهال گردو، توجه به شرایط محیطی مناسب و همچنین شرایط اقلیمی ایده آل بسیار حائز اهمیت خواهد بود. نهال گردو تویسرکان از نهال های پربازده و مناسب می باشد که استفاده از آن در بسیاری از مناطق مناسب خواهد بود.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران