خرید نهال از جهاد کشاورزی کرج | معرفی ۳ نهالستان معتبر

خرید نهال از جهاد کشاورزی کرج | معرفی 3 نهالستان معتبر

۱۴۰۲-۰۸-۰۶

نکاتی مهم جهت خرید نهال در کرج؛ معرفی ۳ نهالستان عرضه کننده ی نهال به تمام نقاط کشور:

کرج یکی از شهرهای بزرگی می باشد که باید به زیبایی و سرسبزی آن توجه  شود تا محیط شهر زیبایی بیشتری داشته باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد اقدام به خرید نهال در کرج می نمایند و در شهر کرج نهال های مختلفی را در دل زمین می کارند.

آب و هوای شهر کرج معتدل است و به همین دلیل بیشتر درختانی که شما در این شهر می کارید به خوبی رشد می کند. البته که در این زمینه باید با افراد متخصص مشورت کنید تا بهترین و مناسب ترین نوع آن را به شما معرفی کنند. برای خرید نهال در کرج بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که معتبر هستند و تمامی نهالی موجود در آن مرکز تاییده جهاد کشاورزی را دارد. به طور کلی اگر شما به برخی از نکات توجه داشته باشید بهتر و مناسب ترین نهال را می توانید برای شهر کرج خریداری کنید.

اینکه شما تنها اقدام به خرید نهال در کرج نمایید کافی نمی باشد، بلکه باید به خوبی با برخی از نکاتی که در مورد کاشت آن هست هم اطلاعات لازم را جمع آوری کنید. برخی از مهمترین نکاتی که شما باید در این مورد به آن توجه داشته باشید را خدمتتان معرفی میکنیم اما اجازه دهدید در ابتدا به معرفی ۳ نهالستان معتبر فروش نهال به پردازیم :

معرفی ۳ نهالستان مورد تایید جهاد کشاورزی جهت خرید نهال در کرج:

۱ : نهالستان گلد نهال :

گلد نهال
نهالستان گلد نهال

نهالستان گلد نهال دارای مجوز رسمی از نظام صنفی های کشاورزی می باشد که میتوانید با خیالی آسوده خرید نهال در تهران خود را تنها با یک تماس مستقیم از مرکز مستقیم تولید نهال در کشور انجام دهید . گلد نهال تولید کننده ی انواع ارقام نهال مثمر ثمر می باشد .ارسال نهال در نهالستان گلد نهال در کمتر از ۴۸ ساعت خواهد بود.

۲ : نهالستان دوم آریا نهال :

اریا نهال
نهالستان اریا نهال

نهالستان دوم اریا نهال می باشد که با تولید سالانه صدهزار نهال ، عرضه کننده ی بزرگ نهال در کشور می باشد .اریا نهال شعار خود را کیفیت بالا و قیمت پایین می داند و سرلوحه ی کار خود را فروش نهال های استاندارد قرار داده است . شما میتوانید از این نهالستان هم به صورت انلاین و هم به صورت حضوری خرید کنید :

۳ : نهالستان سوم دکتر نهال :

نهالستان دکتر نهال
نهالستان دکتر نهال

نهالستان سوم دکتر نهال می باشد . نهالستان دکتر نهال یک فروشگاه آنلاین با کلاسی در سطح خاورمیانه که این ضمانت را می دهد که در صورت خرید نهال بیش از ۲۵۰ عدد ، ازمایش خاک شما را به صورت کاملا رایگان انجام خواهد داد تا شما به بیشترین بازدهی از خرید نهال خود برسید .شما میتوانید هم به صورت انلاین و هم حضوری از این نهالبستان خرید نمایید .

حال به برسی ادامه ی نکات می پردازیم :

انتخاب نهال مناسب:

یکی از اصلی ترین و مهمترین نکاتی که برای خرید نهال در کرج باید به آن توجه زیادی داشته باشید این است که بر اساس منطقه و آب و هوا نهال را خریداری کنید. به عنوان مثال باید بدانید نهال درخت خرما برای این منطقه مناسب نمی باشد و شما نمی توانید این نهال را برای این منطقه خریداری کنید.

شما به عنوان فردی که قصد خرید نهال دارد باید به خوبی با انواع آن آشنایی داشته باشید و سپس یکی از مناسب ترین و بهترین نوع آن را خریداری کنید. زمانی که شما نهال ها را به خوب یمورد بررسی قرار دهید می توانید در مورد هر یک از آنها اطلاعات مناسبی به دست آورید. بر همین اساس طبق اطلاعات و ویژگی هایی که آن نهال ها دارند باید یکی از انواع ارقام آن را تهیه کنید و در منطقه بکارید.

در ابتدای متن بیان نمودیم که شما برای پرورش نهال در کرج باید به مراکزی که اعتبار دارند و تاییده جهاد کشاورزی روی نهال های آنها وجود دارد مراجعه کنید. اینکه نهال خریداری شده شما سلامت کاملی داشته باشد اهمیت بسیار زیادی دارد و در صورتی که آن نهال سلامت نباشد، امکان دارد رشد نکند و در همان اندازه ای که هست باقی بماند.

نهال باید از هرگونه بیماری و آفت ایمن باشد و شما به خوبی می توانید این مورد را در ریشه نهال مشاهده کنید و سپس خریدتان را انجام دهید. برخی از آنها که دارای سلامت کافی نیستند و تاییده جهاد کشاورزی را ندارند به هیچ عنوان نباید خریداری کنید.

دقت در حمل و نقل:

زمانی که شما اقدام به خرید نهال در کرج می نمایید بدون شک باید آنها از مکانی که خریداری کرده اید به مکان مورد نظر خود ببرید. در این مسیر رفت باید به حمل و نقل آنها توجه بسیار زیادی داشته باشید. برخی از آنها حساسیت بسیار زیادی دارند و اگر در معرض  باد و … قرار بگیرند امکان دارد دچار آسیب و یا شکستگی شوند. برخی از خریداران امکان دارد که وسیله ای برای حمل و نقل نداشته باشند، بدون شک آنها می توانند از فروشنده درخواست نمایند که وسیله ای برای حمل و نقل آن نهال در اختیارشان قرار دهد. در این صورت با خیالی آسوده آنها را به مکان مورد نظر خود می برند. اگر شما در شهر دیگری زندگی می کنید و قصد خرید نهال در کرج را دراد بدون شک باید وسیله حمل و نقل مناسبی را برای بردن آنها تدارک ببینید.

نهال های پیوندی:

شما می توانید برای پرورش نهال در کرج نهال هایی را انتخاب کنید که پیوندی هستند، در واقع این نهال ها مقاومت و سلامت بیشتری دارند، به همین دلیل در کمترین زمان رشد می کنند و در خاک نفوذ بسیاری می نمایند. نهال های پیوندی متنوع می باشند و شما باید در بین آنها یکی را که مناسب تر است و بنیه قوی تری دارد را خریداری کنید تا رشد خوبی داشته باشد.

اگر در زمینه خرید نهال تخصص زیادی ندارید و نمی دانید کدام یک را خریداری کنید بهتر است با کارشناسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید تا یکی از بهترین انواع آن را به شما عرضه نمایند. اینکه نهال خریداری شده شما برای چه میوه ای است بسیار مهم می باشد و شما باید به آن منطقه ای که می خواهید نهال را بکارید توجه نمایید.

رنگ کردن تنه نهال:

از دیگر نکاتی که برای خرید نهال در کرج و یا هر شهر دیگری باید به آن توجه داشته باشید این است که تنه نهال را با رنگ سفید پلاستیکی رنگ نمایید. این کار شما موجب می شود  که تنه درخت پوست نیندازد و سوخته نشود، بنابراین بهتر است این اقدام مهم را انجام دهید. برخی از افراد شاید بر این باور باشند که این اقدام عمر تنه درخت را کاهش می دهد، ولی باید بدانید شما با استفاده از این اقدام می توانید عمر درخت را بیشتر کنید و همچنین از آسیب رساندن به آن جلوگیری خواهید کرد.

آبیاری:

بعد از کاشت نهال در ناحیه ای که مد نظر شما می باشد باید آن را به طور منظم آبیاری کنید. برخی از افراد بر این باور هستند که آبیاری منظم امکان دارد نهال را ضعیف کند و یا اینکه ریشه نهال با مشکل مواجه شود. ولی باید بدانید زمانی که نهال در جای جدید قرار می گیرد نیاز دارد سیراب شود و به آن مکان جدید عادت کند. بنابراین این نکته مهم را جدی بگیرید و در ابتدای کاشت چندین بار به آن آب بدهید.

شما می توانید برای خرید نهال در کرج به نهالستانی که تخصص و تجربه بسیاری در زمینه نهال ها و آب هوای کرج دارند مراجعه کنید.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران