خرید نهال از جهاد کشاورزی قزوین | معرفی ۳ نهالستان بزرگ فروش نهال

خرید نهال از جهاد کشاورزی قزوین | معرفی 3 نهالستان بزرگ فروش نهال

۱۴۰۲-۰۸-۰۶

خرید نهال در قزوین + معرفی ۳ نهالستان فروش نهال تا معرفی انواع نهال های مناسب شهر قزوین :

شما برای خرید نهال در قزوین باید بر اساس آب و هوایی که این شهر دارد بهترین نهال ها را انتخاب کنید. هر یک از انواع نهال ها ویژگی های متنوعی دارد و شما باید برای خرید با انواع آنها و ویژگی هایی که دارند آشنایی کافی داشته باشید.

به طور کلی شما برای نهال کاری باید به دو مورد توجه بسیار زیادی داشته باشید، یکی از این موارد مکانی است که نهال را می خواهید در آنجا بکارید و دومین مورد انتخاب کردن و تهیه نهال می باشد که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. بعد از اینکه مکان و شرایط را به خوبی مورد بررسی قرار دادید می توانید نهال مورد نظر خود را در آن ناحیه که می خواهید بکارید. برای خرید نهال در قزوین بهتر است با کارشناسانی که در این زمینه آشنایی بیشتری دارند ارتباط برقرار کنید تا آنها بهترین و با کیفیت ترین نهال ها را به شما معرفی کنند.

بهترین زمانی که شما می توانید برای کاشت نهال انتخاب کنید زمانی است که نهال خواب باشد. قزوین از آن دسته شهرهای نیمه سردسیر می باشد و به همین دلیل برای خرید نهال در قزوین باید بعد از زمستان اقدام کنید. روزهایی که هوا گرم است و آسمان ابری می باشد بهترین زمان کاشت نهال شناخته شده و شما می توانید در این زمان نهال های مورد نظر خود را بکارید.

زمانی که بادهای شدیدی در آسمان جریان دارد دقت داشته باشید که برای کاشت نهال اقدام نکنید، چرا که در این صورت ریشه نهال به خوبی سر جای خود قرار نمی گیرد. پایان زمان کاشت نهال را باید به گونه ای تنظیم کنید که پیش از رسیدن فصل زمستان به خوبی با شرایط محیطی که در آن قرار گرفته است سازگاری داشته باشد.

معرفی ۳ نهالستان مورد تایید جهاد کشاورزی جهت خرید نهال در قزوین :

۱ : نهالستان گلد نهال :

گلد نهال
نهالستان گلد نهال

نهالستان گلد نهال دارای مجوز رسمی از نظام صنفی های کشاورزی می باشد که میتوانید با خیالی آسوده خرید نهال در تهران خود را تنها با یک تماس مستقیم از مرکز مستقیم تولید نهال در کشور انجام دهید . گلد نهال تولید کننده ی انواع ارقام نهال مثمر ثمر می باشد .ارسال نهال در نهالستان گلد نهال در کمتر از ۴۸ ساعت خواهد بود .

۲ : نهالستان دوم آریا نهال :

اریا نهال
نهالستان اریا نهال

نهالستان دوم اریا نهال می باشد که با تولید سالانه صدهزار نهال ، عرضه کننده ی بزرگ نهال در کشور می باشد .اریا نهال شعار خود را کیفیت بالا و قیمت پایین می داند و سرلوحه ی کار خود را فروش نهال های استاندارد قرار داده است . شما میتوانید از این نهالستان هم به صورت انلاین و هم به صورت حضوری خرید کنید :

۳ : نهالستان سوم دکتر نهال :

نهالستان دکتر نهال
نهالستان دکتر نهال

نهالستان سوم دکتر نهال می باشد . نهالستان دکتر نهال یک فروشگاه آنلاین با کلاسی در سطح خاورمیانه که این ضمانت را می دهد که در صورت خرید نهال بیش از ۲۵۰ عدد ، ازمایش خاک شما را به صورت کاملا رایگان انجام خواهد داد تا شما به بیشترین بازدهی از خرید نهال خود برسید .شما میتوانید هم به صورت انلاین و هم حضوری از این نهالبستان خرید نمایید .

حال به برسی ادامه ی نکات می پردازیم :

خرید نهال در قزوین و بهترین زمان کاشت نهال:

اگر می خواهید اقدام به خرید نهال در قزوین از نوع گلدانی نمایید باید به موارد بسیار زیادی توجه داشته باشید و برخی از نکات را عملی کنید. برخی از این نکات عبارت می باشد از :

۱ : زمانی که می خواهید نهال گلدانی را انتقال دهید دمای مقصد و مبدا که نهال را می خواهید از آن جدا کنید باید با یکدیگر هماهنگی باشد. در واقع دقت داشته باشید که دمای این دو مکان نباید با یکدیگر متفاوت باشند.

۲ : رطوبت و بافتی که خاک گلدان دارد باید به اندازه ای باشد که از هم پاشیدگی خاک گلدان را رفع کند و مانع این عمل شود. بنابراین شما باید به خوبی به طوربت و بافت گلدان توجه داشته باشید تا تمامی استانداردهای لازم را داشته باشد.

۳ : زمانی که خرید نهال در قزوین را همراه با گلدان انجام می دهید، باید دقت داشته باشید که هرگز نهال را با همان گلدان درون خاک قرار ندهید. در واقع باید شما نهال را از درون گلدان جدا کنید و در درون خاک بگذارید. در این صورت رشد نهال بسیار تقویت می شود و ریشه های آن محکم تر می گردد. بسیاری از افرادی که با گلدان نهال را در درون خاک قرار داده اند بعد از مدتی نهال کاشته شده شان بافت خود را از دست داده و دیگر رشد نکرده است. بنابراین زمان خرید نهال در قزوین باید به این نکته مهم در مورد نهال های گلدانی توجه داشته باشید.

خرید نهال در قزوین و انواع نهال:

شما برای خرید نهال در قزوین باید بدانید که نهال ها به طور کلی به ۳ صورت عرضه می شوند و هر یک از انواع آن ویژگی های مختلفی دارد. این سه نوع عبارت می باشد از:

۱ : نهال های ریشه لخت :

یکی از انواع نهال هایی که برای خرید نهال در قزوین می توانید انتخاب کنید نهال های ریشه لخت می باشد. این نوع نهال ها را از ریشه در می آورند و در اختیار کسانی که علاقه زیادی به نهال کاری دارند قرار می دهند. از آنجایی که ریشه این نهال ها به طور کامل لخت است به آنها ریشه لخت نیز می گویند که به طور معمول ریشه آنها را در پوشش پلاستیکی قرار می دهند.

این نهال ها در مقایسه با نهال های دیگر هزینه کمتری برای خرید دارند و به زودی می توانید آنها را در خاک بکارید. حمل و جابجایی این نهال ها بسیار آسان می باشد و رشد بسیار عالی و بی نظیری در مکان دیگر دارند.

۲ : نهال های گلدانی :

شما برای خرید نهال در قزوین می توانید از شهرهای دیگر هم نهال مورد نظر خود را خریداری کنید. نهال مورد نظر شما باید گلدانی باشد، چرا که آنها را در گلدان پرورش می دهند و می توانید مسافت زیادی این نهال ها را با خود به همراه داشته باشید.

این گونه از نهال ها را شما می توانید در هر فصل سال خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. ظرف هایی که چنین نهال ها را درون آنها پرورش می دهند به طور معمول پلاستیکی، حلبی، قوطی، سفالی و … می باشد. زمان خرید این نوع نهال ها باید به سلامتی آنها توجه بسیار زیادی داشته باشید. البته که شما نمی توانید ریشه نهال را به خوبی درون گلدان مورد بررسی قرار دهید، ولی اگر ریشه آن از گلدان بیرون زده شده بود نباید آن را خریداری کنید.

۳ : نهال های گونی پیچ :

از دیگر انواع نهال که شما می توانید برای خرید نهال در قزوین آنها را تهیه کنید نهال های گونی پیچ می باشد. این نوع از نهال ها زمانی که از نهالستان بیرون آورده می شوند باید با دقت و ظرافت بسیاری درون گونی و یا کیسه های نایلونی پیچانده شوند.

استفاده از این نهال ها بیشتر برای درختان سوزنی برگ و همیشه سبز می باشد و باید به حساسیت آنها در این مورد توجه زیادی گردد. زمان جابجایی این نوع از نهال ها باید دقت بیشتری داشته باشید تا دچار آسیب نشوند. گودالی که برای کاشت این نوع نهال می کارید باید اندازه استاندارد داشته باشد، در این صورت بدون شک رشد مناسبی خواهد داشت. ریشه آن را باید ۲ الی ۴ هفته به طور مداوم آبیاری کنید تا قوی شود و بتواند به شرایط جدید عادت کند.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران