خرید بهترین نهال گردو زود بازده

خرید بهترین نهال گردو زود بازده

۱۴۰۲-۰۷-۳۰

معرفی بهترین نهال گردو زود بار ده :

در دنیای بزرگ باغداری آشنایی با بهترین نهال گردو زود بازده؛ موجب می شود تا با انتخابی صحیح در کمترین زمان ممکن به بیشترین سودهی برسیم، خصوصا اگر بدانیم ویژگی های هر نهال گردو به چه صورت می باشد. پس لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با ۳ نهال گردو زود بار ده؛ آشنا کنیم :

۱: نهال گردو ژنوتیپ برتر:

گردوی ژنوتیپ برتر ، یکی از درختان زود بازده؛ می باشد که در ارتفاعات ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ متر ، نهایت باردهی اقتصادی و مطلوبی خواهد داشت . این نهال مناسب مناطق نسبتا گرمسیر می باشد ، برای استان های مانند قم می تواند یک رقم مناسب مطرح شود، جالب است بدانید ژنوتیپ زادگاهش از کشور خودمان ایران عزیز می باشد و باردهی اقتصادی این نهال گردو ژنوتیپ تقریبا از سال ۸ شروع می شود و تا بیش از ۵۰ سالگی باردهی اقتصادی و زیادی خواهد داشت.

نهال گردو زودبازده
یکی از پربارترین نهال های گردوی زود بازده

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا به عنوان بهترین نهال گردو ، قرار گرفته است ؟ باید به شما عرض کنیم این درخت گردو از سال اول باردهی خواهد داشت ! بله به معنای واقعی بهترین نهال گردو زود بازده، بودن را با این رقم لمس خواهید کرد اما نباید در سال ابتدایی کاشت گردو ، باردهی زیاد را از هر نهال گردویی انتظار داشته باشید.

قیمت این نهال گردو هم چیزی در حدود بین ۶۰ تا ۸۰ هزار تومان خواهد بود که البته جهت خرید نهال گردو هم میتوانید با کارشناسان ما ، ارتباط بر قرار کنید .اما به معرفی دومین نهال گردو زود بار ده، برپدازیم یعنی نهال گردوی :

۲: نهال گردو چندلر یکی از بهترین نهال گردو زود بازده در جهان :

گردوی چندلر یکی دیگر از انواع درخت گردو زود بازده، می باشد . این نهال گردو بومی کشور آمریکا می باشد . به دور از تعصب می بایست عنوان داشت یکی از بهترین ارقام نهالی می باشد که وارد کشور شده است . این نهال گردو چندلر در سال دوم به باردهی می رسد و یکی از نهال گردوی زود بازده، به حساب می آید.

گردوی چندلر از ارتفاع حدود ۹۰۰ الی ۱۵۰۰ متر باردهی اقتصادی و مطلوبی خواهد داشت که این به آن معناست که این نهال به خوبی می تواند در مناطق سردسیر رشد و باردهی داشته باشد. چندلر دیر گل ده هست و یکی از درختان گردوی پایه پیوندی می باشد.

نهال گردو چندلر

باردهی این درخت هم حدودا چیزی بین ۷۰ تا ۸۰ کیلو گردوی خشک برای هر درخت بالغ گردو می باشد. در سالیان گذشته بیش از پیش مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است . قیمت نهال گردوی این رقم هم چیزی در حدود ۱۱۰ تا ۱۵۰ هزار تومان می باشد که بسته به زادگاه و سن نهال این موارد تعریف می شود و یکی از بهترین نهال گردو زود بازده، محسوب می شود.

۳: نهال گردو فرنور:

تصور کنید در مناطق بسیار سردسیر هستید و قصد احداث باغ گردویی از درختان زود بازده ؛ دارید و قطع به یقین به دنبال گردو های زود بازده هم می باشید ، شاید اگر چندین سال پیش این نیت را داشتید با پاسخ منفی رو به رو میشد اما خدا پدر کشور فرانسه را بیامرزد! بله گردوی فرنور یکی از بهترین نهال گردو زود بارده؛ می باشد که در سالیان گذشته به شدت مورد توجه کشاورزان سردسیر قرار گرفته است . این نهال گردو فرنور در دومین سال پس از کاشت باردهی خود را آغاز می کند!

پس خیالتان از بابت زود بازده بودن آن راحت شود اما جالب است بدانید از ارتفاع ۱۵۰۰ تا ۲۳۰۰ متر باردهی بسیار خوبی خواهد داشت . مقاومت بسیار خوب این رقم به هوای سردسیری و دیرگل بودن آن ، امیدی زیادی برای کشاورزانی که به دنبال گردو ، بودند زنده کرده است. عمر درخت گردوی این رقم بیش از ۵۵ سال می باشد و باردهی آن مشابه چندلر سالانه در هر درخت بالغ ۷۰ تا ۸۰ کیلو به صورت خشک می تواند باردهی داشته باشد.

نهال گردو فرنور

نتیجه گیری نهایی در مورد خرید بهترین نهال گردو زود بازده:

همیشه اول و آخر خرید نهال گردو به ارتفاع و محل کاشت گردو برمیگردد! توصیه ی ما این است اگر در مناطق نسبتا گرمسیر هستید یکی از انواع گردو زود بار ده، گردو ژنوتیپ گزینه ی بسیار خوبی می باشد ، اما اگر در ارتفاع نسبتا سردسیر هستید گردو چندلر می تواند بهترین نهال گردو زود بازده؛ شما قرار گیرد که در سایت اریا نهال هم به این موضوع اشاره شده است و در آخر اگر در ارتفاعات بسیار زیاد سردسیری قرار دارید گردوی فرنور میتواند برای شما حکم معجزه را در باردهی سریع درختان به همراه داشته باشد!

شما می توانید در صورت لزوم جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید انواع نهال گردو به کارشناسان حرفه ای ما تماس حاصل فرمایید و یا در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید سولات خود را زیر همین مقاله ی انواع درخت گردو زود بازده؛ از ما پرسیده تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخ شما را قرار دهیم.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران