برسی کامل خرید اینترنتی نهال های گردو + برسی مزایا و معایب

برسی کامل خرید اینترنتی نهال های گردو + برسی مزایا و معایب

۱۴۰۲-۰۸-۱۱

خرید نهال گردو را اینترنتی انجام دهیم یا حضوری؟

خرید نهال گردو به صورت کلی به ۲ روش در سراسر دنیا انجام می گیرد که شامل :

۱.خرید اینترنتی نهال گردو

۲.خرید حضوری نهال گردو

در هرکدام از این روش ها مزایا و معایب متفاوتی وجود دارد، که شاید خریداران به این نکات توجه زیادی ندارند، به همین دلیل گلدنهال در این مقاله قصد دارد که شما را با هر دو این روش ها برای خرید نهال گردو آشنا کند تا بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید.

مزایای خرید حضوری نهال گردو :

اگر تمایل دارید که نهال های گردو را فقط به روش حضوری خریداری کنید، با یک سری از مزایا و البته معایبی هم رو به رو می شوید.

اما ویژگی های مثبت این خرید عبارتند از :

  1. در خرید حضوری نهال، شما می توانید با محیط یک نهالستان گردو از نزدیک آشنا شوید. در آن جا تمام سوال های خود را می توانید با مشاوران مطرح کنید تا با روش نوین کاشت و پرورش گردوها بتوانید به سودآوری برسید.
  2. زمانی که شما به صورت حضوری نهال هایتان را خریداری می کنید با خیال راحت تری مراحل کاشت گردو ، را شروع می کنید چون که بررسی های نهال را انجام داده اید و دیگر نگران کیفیت آن نیستید.
  3. در مراجعه های حضوری شما زمان بیشتری برای بررسی و انتخاب نهال گردو از میان ارقام آن دارید.
  4. در این مورد باتوجه به نزدیک بودن به مشاوران و مدیران فروش شما می توانید یک درصدی را برای تخفیف خرید نهال های گردو تقاضا کنید.

معایب خرید حضوری نهال گردو :

در کنار خصوصیات مثبت و کارآمد خرید حضوری نهال ، باید سایر ویژگی های منفی آن را نیز در نظر داشته باشید شاید با دانستن آن ها نظرتان در مورد این انتخاب عوض شود.

معایب این خریدها عبارتند از :

  1. برای خریدهای حضوری شما زمان زیادی را باید صرف رفت و آمدتان کنید. فرض کنید در راه با چالش هایی هم رو به رو شوید همین موضوع باعث می گردد تا خستگی راه برای شما چند برابر شود .
  2. در خریدهای حضوری ممکن است پس از رسیدن به یک نهالستان گردو معتبر، با فروشندگان بر سر قیمت نهایی نهال های گردو به توافق نرسید، در نتیجه خودتان را سرزنش کنید که چرا زمان زیادی را صرف این کار کرده اید.
  3. در خرید حضوری نهال های گردو، زمانی هم می رسد که می بینید جا تره و بچه نیست ! این ضرب المثل بدین معنا خواهد بود که شما به طور مثال به امید نهال گردو فرنور این مسیر را شروع کرده اید اما متوجه خواهید شد که آن نهالستان گردو این گونه را موجود ندارد و شما یا باید یک گونه ی دیگری را خریداری کنید و یا این که یک بار دیگر این مسیر را طی کنید تا به محصول مورد نظرتان برسید.

باردهی درختان گردو بعد از خرید اینترنتی

مزایای خرید اینترنتی نهال های گردو :

ممکن است که چندین سال شما با یک روش قدیمی ( حضوری ) به خرید نهال های گردو پرداخته باشید و حس خوبی نسبت به خریدهای اینترنتی نداشته باشید، چرا که اطرافیانتان تجربه تلخی از خرید اینترنتی نهال ؛ داشته اند و شما هم فکر می کنید در تمام خریدهای اینترنتی کلاهبرداری صورت می گیرد و به کالایی قرار نیست که برسید. نهالستان گلدنهال به شما این اطمینان خاطر را می دهد که با خرید اینترنتی نهال های گردو؛ تنها به گونه های با کیفیت و سالم این گیاه دست می یابید.

اما مزایای این خرید عبارتند از :

  1. در خرید اینترنتی نهال گردو؛ شما در هر جایی که باشید تنها با داشتن یک گوشی ، اقدام به خرید نهال های گردو می توانید کنید و دیگر خطرات احتمالی جاده را برای شما نخواهد داشت.
  2. در خریدهایی که به صورت اینترنتی انجام می شود شما هزینه های جانبی در رفت و آمد برای خرید نهال ندارید.
  3. در خرید اینترنتی نهال؛ در هر لحظه از شبانه روز شما می توانید خرید خود را ثبت کنید و محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد.
  4. در صورت خرید اینترنتی نهال گردو؛ اگر گونه ی نامرغوبی را خریداری کرده باشید می توانید مرجوع کنید و این ویژگی در نهالستان گلدنهال وجود دارد تا شما با اطمینان کامل به خرید اینترنتی نهال؛ بپردازید.

معایب خرید اینترنتی نهال گردو :

اما خریدهای اینترنتی نهال؛ یک سری محدودیت هایی برای خریداران نیز ایجاد می کند که مهم ترین آن ها عبارتند از :

  1. بعضی از نهالستان ها هستند که متاسفانه در خریدهای حضوری مشاوره های کامل تری را نسبت به خریدهای اینترنتی دارند و این موضوع باعث شده تا دیدگاه خوبی نسبت به این خرید نداشته باشید و فکر کنید در تمام خریدهای اینترنتی نهال؛ شما مشاوره ی درستی را دریافت نمی کنید.
  2. در خرید اینترنتی نهال گردو؛ ممکن است که در بعضی مواقع با قطع شدن و یا حتی با افت شدید سرعت اینترنت مواجه شوید و همین عامل باعث گردد تا زمان بیشتری را صرف ثبت سفارش نهال های گردو کنید.
  3. برای خرید اینترنتی نهال؛ اگر سفارش خود را از نهالستان های نامعتبر انجام دهید ممکن است که با گونه های ناسالم نهال گردو رو به رو شوید، پس به شما پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از این اتفاق حتما از نهالستان های معتبر اینترنتی خرید کنید.

تفاوت نهالستان گلدنهال با سایر نهالستان ها:

در نهالستان گلدنهال شما در خرید حضوری نهال گردو، از مشاوره ی کاملی برای انتخاب نهال هایتان برخوردار می شوید همچنین می توانید هر نهالی که در نظر دارید را از این مجموعه ی بزرگ خریداری کنید.

اگر قصد دارید تا خرید اینترنتی نهال؛ را از این نهالستان انجام دهید، باید به شما بگوییم که برخلاف سایر نهالستان ها ما مشاوره های خرید نهال گردو را به به صورت کامل و با کیفیت بالایی برای شما خریداران در نظر گرفته ایم و هرگاه احساس کردید که ثبت سفارش اینترنتی به دلیل محدودیت های دنیای مجازی برای شما دشوار خواهد بود، از طریق تماس و ارتباط با مشاوران مجموعه می توانید اقدام به خرید نهال گردو کنید.

بالاخره خرید نهال گردو اینترنتی بهتر است یا حضوری؟

برای خرید نهال گردو شما ۲ روش را می توانید انتخاب کنید، اما به صورت کلی و با در نظر گرفتن تمام مزایا و معایب خریدهای اینترنتی و حضوری، به شما پیشنهاد می کنیم که برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های جانبی، خرید اینترنتی را از نهالستان های شناخته شده انجام دهید، چرا که خرید اینترنتی نهال گردو؛ به نفع شما خواهد بود.

با انتخاب نهالستان گردو گلدنهال به تمام خصوصیات مثبت با ضمانت کالا دست پیدا می کنید.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران