خرید نهال از شهرداری + (معرفی ۳ نهالستان معتبر)

خرید نهال از شهرداری + (معرفی 3 نهالستان معتبر)

۱۴۰۲-۰۸-۰۳

خرید نهال از شهرداری + برسی نکات مهم

با نزدیک شدن به فصل بهار و به ویژه آغاز روز درخت کاری در اواسط اسفندماه، تقاضا برای خرید نهال از شهرداری زیاد می شود. جهت دریافت این محصول از شهرداری هم به صورت حضوری می توان اقدام کرد و هم به شکل تلفنی.
در روش حضوری می توانید با مراجعه به غرفه های شهرداری نهال مورد نظر خود را دریافت کنید، یا میتوانید از ما که نماینده ی رسمی با مجوز ار جهاد کشاورزی را دارا می باشیم نهال هایی با ضمانت بازگشت کالا دریافت کنید . این مطلب به خصوص با نزدیک شدن به روز درخت کاری بسیار رونق می گیرد و شما عزیزان برای این که در نوبت خرید نهال از شهرداری قرار نگیرید می توانید از یک ماه مانده به روز درخت کاری از نهالستان گلد نهال خرید نهال مطمئن را تجربه کنید .

معرفی ۳ نهالستان مورد تایید جهاد کشاورزی جهت خرید نهال از شهرداری:

۱ : نهالستان گلد نهال:

گلد نهال
نهالستان گلد نهال

نهالستان گلد نهال دارای مجوز رسمی از نظام صنفی های کشاورزی می باشد که میتوانید با خیالی آسوده خرید نهال در تهران خود را تنها با یک تماس مستقیم از مرکز مستقیم تولید نهال در کشور انجام دهید . گلد نهال تولید کننده ی انواع ارقام نهال مثمر ثمر می باشد .ارسال نهال در نهالستان گلد نهال در کمتر از ۴۸ ساعت خواهد بود .

۲ : نهالستان دوم آریا نهال:

اریا نهال
نهالستان اریا نهال

نهالستان دوم اریا نهال می باشد که با تولید سالانه صدهزار نهال ، عرضه کننده ی بزرگ نهال در کشور می باشد .اریا نهال شعار خود را کیفیت بالا و قیمت پایین می داند و سرلوحه ی کار خود را فروش نهال های استاندارد قرار داده است . شما میتوانید از این نهالستان هم به صورت انلاین و هم به صورت حضوری خرید کنید :

۳ : نهالستان سوم دکتر نهال:

نهالستان دکتر نهال
نهالستان دکتر نهال

نهالستان سوم دکتر نهال می باشد . نهالستان دکتر نهال یک فروشگاه آنلاین با کلاسی در سطح خاورمیانه که این ضمانت را می دهد که در صورت خرید نهال بیش از ۲۵۰ عدد ، ازمایش خاک شما را به صورت کاملا رایگان انجام خواهد داد تا شما به بیشترین بازدهی از خرید نهال خود برسید .شما میتوانید هم به صورت انلاین و هم حضوری از این نهالبستان خرید نمایید .

حال به برسی ادامه ی نکات می پردازیم :

اما در روش غیر حضوری می توانید از نهالستان ما که تمامی ارقام نهال خود را با مجوز رسمی از جهادکشاورزی به فروش می رسانیم اقدام به خرید نهال نمایید . فقط کافیست با ما تماس حاصل فرمایید .

اما چه اقداماتی برای خرید نهال از شهرداری صورت گرفته است؟

  • در سال های گذشته برای دریافت نهال به صورت حضوری انجام می گرفت، اما با توجه به تقاضای زیاد افراد در طی سال های اخیر، خرید نهال از شهرداری به روش های دیگر نیز امکان پذیر شده است. در این راستا شهرداری تغییر شیوه اساسی برای تحویل نهال انجام داده است که این تغییر روش سهولت بیشتری را جهت دریافت نهال برای مردم امکان پذیر کرده است.
  • با توجه به رشد روز افزون تجارت الکترونیک در دنیای امروزی، شهرداری هم قاعده ای را برای دریافت نهال انجام داده است. این روش به گونه است که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی هر کدام از شهرداری ها برای خرید نهال از شهرداری اقدام کنند.
    در واقع مزیت این روش بدین صورت است که مراجعه حضوری اشخاص جهت دریافت نهال به حد صفر رسیده است و تمامی اسناد اینترنتی اطلاعات افراد برای دریافت نهال در کوتاه ترین زمان ممکن جمع آوری می شود و شهرداری ها کارمندان مخصوصی را برای دریافت این اطلاعات و تحویل نهال استخدام کرده است تا در سریع ترین زمان ممکن به خواسته افراد برای دریافت نهال از شهرداری پاسخ داده شود.

برای خرید نهال از شهرداری به صورت اینترنتی چه کاری باید انجام داد؟

اولین مرحله مراجعه به سایت اینترنتی شهرداری شهر خودتان است. اگر آدرس سایت اینترنتی شهرداری محل سکونت خود را بلد نیستید می توانید از طریق موتور جست و جوی گوگل سرچ کنید و به سادگی سامانه اینترنتی شهرداری محل سکونت خود را پیدا کنید.

در این سامانه می توانید از بخش خرید نهال از شهرداری، جهت انجام سفارش خود در این زمینه اقدام کنید نکته ای که در این جا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است مساله سرعت اینترنت شماست. برای بارگذاری اطلاعات خود در سامانه شهرداری نیازمند یک اینترنت با سرعت متوسط به بالا هستید چون که در طول روز تعداد افراد زیادی به سامانه اینترنتی شهرداری منطقه برای خرید نهال از شهرداری و کارهای دیگر مراجعه می کنند و همین مساله باعث می شود که اگر سرعت اینترنت شما پایین باشد نتوانید فرآیند دریافت نهال از شهرداری را به تکمیل کنید.

اما در بخش تکمیل اطلاعات جهت صدور سفارش خود لازم است که اطلاعاتی کامل در خصوص استفاده شما از نهال، به چه مدل نهالی نیازمندید و هم این که محل زندگی، نیازمندید که از قبل می بایست این اطلاعات را تکمیل کرده باشید. مهم ترین مساله در این خصوص وارد کردن اطلاعات کامل و درست از خود برای خرید نهال از شهرداری است که در این خصوص می توانید از مشاورین با تجربه در این زمینه استفاده کنید.

بعد از این که فرآیند تکمیل اطلاعات مربوط به دریافت نهال از شهرداری تکمیل شد دیگر لازم نیست کاری انجام دهید، بعد از چند مدت یک پیامک اطلاع رسانی از سوی شهرداری جهت تحویل نهال ارسال می شود به همین دلیل لازم است که در بخش تکمیل اطلاعات، حتما شماره همراه واقعی خود را وارد کنید و از ارسال شماره همراهی که هم اکنون در دست شما نیست و یا به اسم دیگران است خودداری کنید.

افراد چه تعداد نهال به شکل رایگان از شهرداری دریافت می کنند؟

جهت دریافت نهال از شهرداری، سهمیه بندی صورت گرفته است، یعنی این که هر شخصی می تواند با وارد کردن کد ملی خود در سامانه اینترنتی تنها برای ۳ نهال ( نهال گردو ) گاها درخواست دهد. این مساله در حالی است که شاید برخی از افراد به تعداد نهال های بیشتری احتیاج داشته باشند که برای این موضوع نیز راهکارهایی وجود دارد که جهت دریافت اطلاعات واقعی در این خصوص لازم است که حتما با کارشناسان و مشاورین ما در این رابطه تماس بگیرید.

موضوع سهمیه بندی تنها برای افراد است، اما شرکت های پیمانکاری که همکاری نزدیکی با اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی دارند، از سهمیه بندی کاملا متفاوتی نسبت به افراد برخوردارند.
خرید نهال از شهرداری برای هر کدام از این اشخاص به شکل های مختلفی انجام می گیرد و هم چنین  میزان سهمیه بندی برای هر کدام از این افراد نیز متفاوت است.

چه افرادی برای خرید نهال از شهرداری اقدام کردند؟

هر شخصی می تواند برای خرید نهال از شهرداری اقدام کند و با کد کلی سه اصله نهال مثمر از شهرداری دریافت کند. اشخاصی که محدوده کافی برای کاشت نهال دارند، در محل زندگی، محل کار و دیگر مناطق می توانند جهت گرفتن این سفارش اقدام کنند. به هر حال فرهنگ خرید نهال از شهرداری می بایست میان تمامی اقشار مختلف جامعه راه بیفتد و هر شخص با توجه به نیاز خود جهت دریافت نهال از شهرداری اقدام کند.

همچنین شرکت هایی که با هدف تامین فضای سبز در سطح شهرها ایجاد شده اند به شکل دیگر با شهرداری و جهاد کشاورزی برای تامین نهال مورد نظر اقدام می کنند.

این روش به گونه ای است که در حال حاضر شرکت های زیادی در سطح کشور، خرید نهال از شهرداری را انجام می دهند و امیدواریم همکاری میان این شرکت ها با دو نهاد نام برده شده، بیشتر از قبل باشد و شاهد فضاهای زیبا و سر سبز در سطح تمامی شهرهای ایران باشیم.

امیدواریم با تمهیدات ارائه شده برای خرید نهال از شهرداری هر روز بیشتر از دیروز شاهد دریافت نهال و کاشت آن از سوی اقشار مختلف جامعه باشیم. این در حالی است که در سال های اخیر آمار خوبی برای این کار صورت گرفته است و این روند امیدواریم هم چنان مثبت باشد.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران

  • avatar قاسم
    ۱۳۹۹-۰۵-۰۱

    خرید نهال از شهرداری بهتره یا از نهالستان گلد نهال ؟

    • avatar admin-goldnahal
      ۱۳۹۹-۰۵-۰۱

      درود بر شما . گلد نهال تمامی ارقام نهال رو با ضمانت بازگشت کالا انجام میده .

  • avatar علی
    ۱۳۹۹-۰۵-۰۵

    سلام و درود .خرید نهال رو میتونیم از الان انجام بدیم یا زوده ؟

    • avatar admin-goldnahal
      ۱۳۹۹-۰۵-۰۵

      سلام بر شما .خرید نهال رو میتونید در طرح پیش فروشی که داخلش قرار دارید انجام بدید .