خرید نهال در قم | معرفی ۳ نهالستان معتبر جهت خرید نهال

خرید نهال در قم | معرفی 3 نهالستان معتبر جهت خرید نهال

۱۴۰۲-۰۸-۰۶

خرید نهال در قم، انواع نهال های مناسب شهر قم:

شما برای خرید نهال در قم باید به خوبی با ویژگی های آن نهال آشنایی داشته باشید، چرا که آب و هوای قم خشک است و به همین دلیل باید نهال مورد نظر شما مقاومت زیادی در برابر خشکی داشته باشد. شما باید انواع این نهال ها را به خوبی شناسایی کنید تا بتوانید بهترین آنها را خریداری کنید و در ناحیه مورد نظر خود بکارید. این روزها شما در هر گوشه و کنار خیابان ها می توانید درختان متعددی را مشاهده کند که زیبایی شهر را افزایش داده است.

به همین دلیل باید بدانید خرید نهال در قم برای زیباسازی شهر هم انجام می شود، تنها باید درخت هایی را خریداری کنید که رشد مناسبی در این آب و هوا داشته باشند. گرم و خشک بودن آب و هوای قم شرایط رشد بسیاری از درخت ها را ندارد و تنها برخی از آنها رشد می کند. در ادامه برای اینکه شما با این درخت ها و نهال ها آشنایی بیشتری داشته باشید آنها را معرفی می کنیم.

معرفی ۳ نهالستان مورد تایید جهاد کشاورزی جهت خرید نهال در قم

۱ : نهالستان گلد نهال :

گلد نهال
نهالستان گلد نهال

نهالستان گلد نهال دارای مجوز رسمی از نظام صنفی های کشاورزی می باشد که میتوانید با خیالی آسوده خرید نهال در تهران خود را تنها با یک تماس مستقیم از مرکز مستقیم تولید نهال در کشور انجام دهید . گلد نهال تولید کننده ی انواع ارقام نهال مثمر ثمر می باشد .ارسال نهال در نهالستان گلد نهال در کمتر از ۴۸ ساعت خواهد بود .

۲ : نهالستان دوم آریا نهال :

اریا نهال
نهالستان اریا نهال

نهالستان دوم اریا نهال می باشد که با تولید سالانه صدهزار نهال ، عرضه کننده ی بزرگ نهال در کشور می باشد .اریا نهال شعار خود را کیفیت بالا و قیمت پایین می داند و سرلوحه ی کار خود را فروش نهال های استاندارد قرار داده است . شما میتوانید از این نهالستان هم به صورت انلاین و هم به صورت حضوری خرید کنید :

۳ : نهالستان سوم دکتر نهال :

نهالستان دکتر نهال
نهالستان دکتر نهال

نهالستان سوم دکتر نهال می باشد . نهالستان دکتر نهال یک فروشگاه آنلاین با کلاسی در سطح خاورمیانه که این ضمانت را می دهد که در صورت خرید نهال بیش از ۲۵۰ عدد ، ازمایش خاک شما را به صورت کاملا رایگان انجام خواهد داد تا شما به بیشترین بازدهی از خرید نهال خود برسید .شما میتوانید هم به صورت انلاین و هم حضوری از این نهالبستان خرید نمایید .

حال به برسی ادامه ی نکات می پردازیم :

برای خرید نهال در قم باید به سراغ نهال هایی بروید که با شرایط آب و هوایی گرم و خشک سازگاری بالاتری دارند و این نهال ها عبارت می باشند از :

  1. نهال عناب :

این درخت یکی از مقاوم ترین و بهترین درخت هایی می باشد که در مناطق گرم و خشک آن را می کارند. چوبی که این نهال دارد بسیار محکم می باشد و رنگ آن هم قهوه ای تیره است که برای خریداری آن باید به سلامت نهال توجه زیادی داشته باشید. زمان خرید نهال در قم و خردی نهال عناب باید به سلامت آن توجه بسیار زیادی داشته باشید که دچار بیمه نشده باشد. در صورتی که نهال تمامی استانداردهای سلامتی را داشته باشد بدون شک میوه های زیادی می دهد. این درخت در واقع قابلیت رشد در مناطق گرم و خشک را دارد و از آن دسته درخت هایی به شمار می رود که خسارت کمی را متحمل می شود.

  1. نهال انجیر :

یکی از ویژگی های مهمی که درخت انجیر دارد این است که در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. عمر مفید این درخت ۳۰۰ سال می باشد و تا ۲۵ متر هم رشد می کند. بنابراین برای خرید نهال در قم می توانید این نهال را خریداری کنید و بکارید. شوری خاک یکی از مواردی می باشد که خاک شهر قم دارد و به همین دلیل هر درختی در این شهر رشد نمی کند، ولی از آنجایی که درخت انجیر مقاومت بسیار زیادی در برابر شوری خاک دارد می تواند در این منطقه رشد خوبی داشته باشد.

  1. نهال زرشک :

مقاومتی که زرشک در برابر کم آبی از خود نشان می دهد بسیار بالا می باشد، ولی میزان آبیاری مناسبی که در برداشت آن نقش دارد بسیار مهم است. در واقع باید بدانید زمانی که می خواهید میوه این درخت را برداشت کنید بهتر است آب بیشتری به آن بدهید تا میوه های پرتری داشته باشد. دور آبیاری این درخت به طور معمول ۱۰ تا ۱۲ روز می باشد، که البته این مورد بیشتر به آب و هوا و خاک منطقه بستگی دارد. برای خرید نهال در قم نهال زرشک هم گزینه مناسبی می باشد که می توانید داشته باشید، تنها باید دقت نمایید که این نهال نیاز به مراقبت دارد و حساسیت بیشتری برای مراقبت این درخت به خرج دهید. نزولات جوی و شرایط بد آب و هوایی موجب از بین رفتن این درخت نمی شود، چرا که مقاومت آن بسیار بالا می باشد و می توانید هر شرایطی مبنی بر بی آبی را تحمل نموده و مقاومت خوبی از خود نشان دهد. البته که اگر به این درخت طی ۷ روز آب بدهید بسیار عالی می باشد و میوه های درخت کیفیت بهترین پیدا می کنند.

  1. گل محمدی :

سازگاری نهال گل محمدی در هر شرایطی بسیار بالا می باشد و به همین دلیل این ویژگی درخت را از جمله بارزترین ویژگی هی آن به شمار می آورند. در واقع همانطور که بیان نمودیم آب شهر قم شور می باشد و به همین دلیل هر درختی در این شهر رشد نمی کند. زمان خرید نهال در قم می توانید تعداد انبوهی از این نهال را خریداری کنید و در هر منطقه ای که مالی هستید بکارید. در برخی از مناطق قم حجم زیادی از این نهال را می کارند. از آنجایی که شهر قم بارندگی زیادی ندارد باید درخت هایی که نیاز به آب زیادی ندارند را در این منطقه بکارید. از نظر اقتصادی کاشت این نهال بسیار به صرفه می باشد و شما می توانید گل های به وجود آمده در این نهال را با استفاده از روش های متنوع خشک کرده و به فروش برسانید.

  1. درختچه سماق :

برای خرید نهال در قم می توانید نهال سماق را هم خریداری کنید. این نهال بسیار کوچک می باشد ولی شاخه های بسیار جوان و زیبایی داشت. این نهال از آن دسته نهال های جنگلی می باشد که به دست بشر تولید نشده است و زیاد دخالتی در مورد رشد آن نداشته و به همین دلیل است که شما می توانید در هر منطقه قم این نهال را مشاهده کنید. رنگ میوه این نهال قهوه ای و قرمز می باشد، بعد از اینکه میوه آن می رسد باید ترش شوند. این نهال در برابر آب و هوای خشک بسیار مقاوم می باشد و در صورت سرمازدگی هم ساقه های جدیدی روی آن رشد می کند.

  1. نهال بادام :

از دیگر نهال هایی که شما می توانید برای شهر قم خریداری کنید نهال بادام می باشد. این درخت مقاومت بسیار زیادی در برابر آب و هوای خشک و گرم دارد. بر همین اساس برای خرید نهال در قم می توانید این نهال را خریداری کنید و در هر منطقه ای که می خواهید بکارید. این درخت در برابر کم آبی مقاومت زیادی دارد و می تواند تغذیه خود را از خاک دریافت کند تا رشد مناسبی داشته باشد. مواظب های راعی در این درخت باید تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران