خرید نهال از جهاد کشاورزی مشهد: معرفی ۳ نهالستان مشهد

خرید نهال از جهاد کشاورزی مشهد: معرفی 3 نهالستان مشهد

۱۴۰۲-۰۸-۰۶

خرید نهال در مشهد؛ معرفی ۳ نهالستان مشهد + معرفی انواع نهال مناسب

بسیاری از افرادی که می خواهند اقدام به خرید نهال در مشهد نمایند باید به خوبی با استانداردهای نهال مناسب آشنایی داشته باشند تا بتوانند بهترین نوع آن را انتخاب کنند. بسیاری از کارشناسانی که در زمینه شناخت انواع نهال تخصص دارند می توانند بهترین و مناسب ترین نهال را به شما معرفی نمایند. در واقع باید بدانید شهر مشهد از آن دسته شهرهای گرمسیری می باشد و به همین دلیل بیشتر نهال هایی که در ناحیه گرمسیری رشد می کنند را باید برای این ناحیه خریداری کنید. استانداردهایی که یک نهال مناسب باید داشته باشد را باید به خوبی زمان خرید نهال در مشهد شناسایی کنید. برای اینکه شما با این استانداردها آشنایی داشته باشید در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

معرفی ۳ نهالستان مورد تایید جهاد کشاورزی جهت خرید نهال در مشهد:

۱ : نهالستان گلد نهال :

گلد نهال
نهالستان گلد نهال

نهالستان گلد نهال دارای مجوز رسمی از نظام صنفی های کشاورزی می باشد که میتوانید با خیالی آسوده خرید نهال در تهران خود را تنها با یک تماس مستقیم از مرکز مستقیم تولید نهال در کشور انجام دهید . گلد نهال تولید کننده ی انواع ارقام نهال مثمر ثمر می باشد .ارسال نهال در نهالستان گلد نهال در کمتر از ۴۸ ساعت خواهد بود .

۲ : نهالستان دوم آریا نهال :

اریا نهال
نهالستان اریا نهال

نهالستان دوم اریا نهال می باشد که با تولید سالانه صدهزار نهال ، عرضه کننده ی بزرگ نهال در کشور می باشد .اریا نهال شعار خود را کیفیت بالا و قیمت پایین می داند و سرلوحه ی کار خود را فروش نهال های استاندارد قرار داده است . شما میتوانید از این نهالستان هم به صورت انلاین و هم به صورت حضوری خرید کنید :

۳ : نهالستان سوم دکتر نهال :

نهالستان دکتر نهال
نهالستان دکتر نهال

نهالستان سوم دکتر نهال می باشد . نهالستان دکتر نهال یک فروشگاه آنلاین با کلاسی در سطح خاورمیانه که این ضمانت را می دهد که در صورت خرید نهال بیش از ۲۵۰ عدد ، ازمایش خاک شما را به صورت کاملا رایگان انجام خواهد داد تا شما به بیشترین بازدهی از خرید نهال خود برسید .شما میتوانید هم به صورت انلاین و هم حضوری از این نهالبستان خرید نمایید .

حال به برسی ادامه ی نکات می پردازیم :

نکاتی برای جهت نهال در مشهد:

نهالستان هایی که شما می خواهید خرید نهال در مشهد را از آنها انجام دهید، باید مجوز داشته باشند. مجوز تولید نهال یکی از مهمترین مجوزهایی می باشد که نهالستان ها باید آن را دریافت کند. نهالستان مورد نظر شما باید مورد تایید فنی نهال باشد و شما هم این مورد بهتر است اطلاعات لازم را به دست آورید.

ریشه نهال باید سالم باشد و شناسه ای هم روی آن قرار بگیرد تا از این طریق در مورد سلامت آن اطمینان کافی به دست آورید.

نهال هایی که شما می خواهید خریداری کنید باید تنه صاف داشته باشد و هیچ گونه برجستگی و یا زخم روی آن وجود نداشته باشد.

نهال های که خریداری می کنید باید دارای جوانه های سالم خفته باشد تا بعد از کاشت رشد کند.

یکی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد این است که، نهال مورد نظر شما برای کاشت از نظر نوع و رقم مشخص شده باشد.

دقت داشته باشید که نهال نباید دارای ریشه های غیر طبیعی باشد و هیچ گونه آلودگی و بیماری را در آن نباید مشاهده کنید.

خرید نهال در مشهد و نکاتی برای جابجایی و حمل و نقل:

زمانی که اقدام به کاشت نهال در مشهد می نمایید باید به نکاتی که در مورد جابجایی آن است دقت داشته باشید تا بتوانید به سلامت نهال ها را به مقصد برسانید و بکارید. برخی از نکاتی که در مورد جابجایی انواع نهال های باید رعایت کنید و به آن دقت داشته باشید عبارت است از :

ترجیحا باید نهال ها را از نزدیک ترین نهالستانی که دارای مجوز می باشد تهیه کنید. زمانی که نهالستان به شما و ناحیه کاشت نهال نزدیک باشد شما مسافت زیادی را برای طی کردن آن طی نمی کنید. دقت داشته باشید که نهالستان مورد نظر تحت نظارت باشد تا از این طریق در مورد اعتبار آن اطمینان بیشتری داشته باشید.

ریشه نهال را زمانی که خریداری می کنید باید به خوبی از خاک و گل شستشو دهید تا از هرگونه بیماری های قارچی آن را پاکیزه نمایید. بیماری خاکزی در صورتی که ریشه نهال را به خوبی تمیز نکنید بدون شک تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. قارچ کش های زیادی وجود دارد که ریشه را سم زدایی می کند و کارشناسان این نهال را به شما معرفی می کنند و یا اینکه خودشان از آن استفاده می کنند.

گونی های کنفی یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که برای بسته بندی نهال از آن استفاده می شود. اگر شما برای خرید نهال در مشهد می خواهید اقدام کنید و مسافت تان طولانی می باشد باید کامیون های اتاق دار را برای ارسال بار انتخاب کنید. این کامیون ها دارای اتاق هستند و بر همین اساس از نهال ها مراقبت می نمایند.

پیش از اینکه نهال خود را خریداری کنید باید گواهی بهداشت نباتی را از تولیدکننده دریافت کنید. این امر بسیار ضروری می باشد و باید به این مسئله دقت زیادی داشته باشید.

شما تنها باید زمانی نهال ها را بکارید که جوانه های آن در خواب می باشد. نهال ها در این صورت گیرایی بهتری دارند و شما هم باید به این مسئله دقت زیادی داشته باشید.

مشکلات خرید نهال در مشهد بدون شناسه:

همانطوری که بیان نمودیم شما برای کاشت نهال در مشهد باید به تمامی مواردی که استاندارد بودن آن را نشان می دهد دقت داشته باشید تا بهترین و مناسب ترین نهال را خریداری کنید. اگر نهال خریداری شده شما بدون شناسه باشد و ویژگی هایی که بیان نمودیم را نداشته باشد مشکلاتی برای آن به وجود می آورد که این مشکلات عبارت می باشد از :

خرید نهال در مشهد

نهالستانی که نهال را تولید کرده است در صورت به وجود آمدن مشکل هیچ حمایتی از شما نمی کند، دقت داشته باشید که نهال باید فاقد شناسه نباشد و شناسه دار بودن آن موجب می گردد نهالستان از شما در صورت به وجود آمدن هر مشکلی پیگیر مشکلات شما باشد.

در صورتی که ارقام نهال ها با یکدیگر مختلط شود امکان دارد آنها رشد خوبی نداشته باشد. در واقع باید بدانید نهالستان هایی که مجوز ندارند امکان دارد نهال ها را مختلط نمایند و نظارتی بر روی تولید آنها انجام نشود. نهالستان هایی که مجوزهای لازم را کسب کرده اند از مختلط شدن نهال ها جلوگیری می کنند و روی نهال ها نظارت زیادی دارند. بنابراین شما زمان انتخاب نهال می توانید با توجه به این مسئله اقدام به پرورش نهال در مشهد نمایید.

نهال هایی که بدون مجوز هستند امکان دارد آلودگی و بیماری زیادی داشته باشند و به همین دلیل شما از خرید آنها باید خودداری کنید. در واقع باید بدانید این نهال ها در شرایط غیر استاندارد رشد می کند و به همین دلیل است که ویژگی های لازم را ندارد و شما نباید آنها را خریداری کنید.

ردیابی نهال هایی که شناسه ندارند بدون شک دشواری ها و مشکلات بسیار زیادی دارد و شما نمی توانید آنها را ردیابی کنید. بنابراین شما بهتر است به مجوز و شناسه دار بودن نهال ها دقت زیادی داشته باشید تا مناسب ترین نوع آن را خریداری کنید.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران

  • avatar محسن عجمی بنجار
    ۱۴۰۲-۰۳-۱۷

    با سلام من قصد خرید نهال و آماده سازی بستر کشت یک باغ کوچیک دارم.بدون شک از مشاوره و نهالستان شما بهره مند خواهم شد.با تشکر عجمی.

    • avatar admin-goldnahal
      ۱۴۰۲-۰۸-۲۷

      درود بر شما
      باعث افتخار ماست.