پوست سیب برای چی خوبه؟(۱۲خواص پوست سیب)

پوست سیب برای چی خوبه؟(12خواص پوست سیب)

۱۴۰۲-۰۸-۰۳

خواص پوست سیب برای بدن

از زمان باستان این اعتقاد وجود دارد که پوست سیب می تواند از ایجاد بیماری های مختلف جلوگیری کند و یا آن ها را درمان کند . پوست سیب سرشار از ویتامین های مختلف است . که در میان ویتامین های A   و C از همان مقدار بیشتری دارند .جالب است بدانید نیمی از ویتامین c موجود در سیب و پوست آن وجود دارد .

پوست سیب برای جلوگیری از سرطان

طبق بررسی‌های انجام شده پوست سیب می تواند احتمال ابتلا به انواع سرطان از جمله سرطان سینه ، سرطان کبد و سرطان کولون را کاهش دهد . پوست سیب حاوی تریترپنویید است که به خوبی سلول‌های سرطانی را نابود کرده و مانع از رشد آنها می‌شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نهال سیب، روی عبارت خرید نهال سیب  کلیک کنید.

جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی

پوست سیب حاوی آنتی اکسیدان هایی است که مانع از اکسیداسیون چربی های غیر اشباع می گردد . چربی‌های غیراشباع در واقع نوعی از چربی‌های اکسید شده هستند که منجر به حمله قلبی خواهد شد.

جلوگیری از ایجاد آسم

طبق مطالعات انجام شده سیب به کاهش احتمال ابتلا به آسم بیشتر از هر سبزی و میوه دیگری  تاثیر دارد .

کنترل وزن با استفاده از پوست سیب

یک سیب با اندازه متوسط حدود ۵ گرم فیبر دارد که ۲۰ درصد آن از مصرف روزانه به دست می آید ‌. مطالعات نشان می‌دهد که هر گرم فیبری که مصرف می شود قادر است بیش از ۲۰ پوند وزن را طی مدت یک سال کاهش دهد.

خواص پوست سیب برای تنظیم قند خون

سیب ها آنتی اکسیدان هایی دارند که به کاهش قند خون کمک می کنند و انسولین را واداربه پاسخ متقابل می کنند .  که این امر سبب می شود مسئول تجزیه نشاسته به قند های ساده تر در مسیر خون آزاد شود .   در نتیجه بدن در برابر ابتلا به دیابت مقاوم خواهد شد.

درمان دندان با استفاده از پوست سیب

مصرف سیب تولید بزاق در دهان را تحریک میکند .  بزاق ماده ای است که می تواند باکتری ها را از بین ببرد در نتیجه پوسیدگی دندان را کاهش میدهد . پوست سیب همچنین کمک میکند تا شما دندان های سفید تر و سالم تری داشته باشید.

خواص-پوست-سیب

پوست سیب برای سلامت ماهیچه ها

پوست سیب برخی از ترکیبات طبیعی دارد که قادرند مانع از فرسایش ماهیچه ها شوند . این ترکیبات قوت ماهیچه ها را افزایش داده و خطر ایجاد شکستگی را کاهش می‌دهد .

حفاظت از مغز در برابر از دست دادن حافظه

ترکیباتی که در پوست سیب وجود دارد سلول‌های مغز در برابر آسیب‌های ناشی از از دست دادن حافظه کمک می کند . همچنین پوست سیب منجر به افزایش تمرکز شده و به درمان فراموشی نیز کمک می‌کند‌ .

خواص پوست سیب جلوگیری از ایجاد پارکینسون

طبق مطالعات انجام شده افرادی که میوه های با فیبر بالا می خورند ( مانند سیب ) می توانند در برابر بیماری پارکینسون ایمن باشند .

درمان سنگ صفرا

پوست سیب مانع از تجمع سنگ در کیسه صفرا می شود . این سنگ ها از تجمع کلسترول به وجود می‌آیند که پوست سیب قادر است آنها را از بین ببرد .

درمان فشار خون بالا

تحقیقات نشان می دهد پوست سیب و گوشت آن آنزیمی را که سبب افزایش فشار خون می شود را مهار می کند .

کمک به گوارش سالم

پوست سیب سرشار از فیبر است . حدود دو سوم سیب از فیبر تشکیل شده است . استفاده از سیب با پوست حرکات گوارشی روده را تنظیم کرده و سلامت گوارش را بهبود می بخشد .

کمک به سلامت چشم

پزشکان برای مشکلات بینایی مصرف بالای ویتامین A را توصیه می کنند . پوست سیب هم منبع مناسبی از  ویتامین A است . افرادی که هویج دوست ندارند می توانند سیب را جایگزین آن کنند .

همچنین در اینجا بیشتر بخوانید : نمناک

پوست سیب برای سلامت پوست

مصرف ویتامین c تاثیر به سزایی در سلامت پوست دارد .  سیب با پوست سرشار از ویتامین c میباشد .

پوست سیب برای کم خونی

افرادی که گلبول های قرمز کمی در بدن دارند مستعد ابتلا به کم خونی می باشند .  آهن یک ماده ضروری برای کمک به بدن برای تولید گلبول های قرمز است . پوست سیب برای کمک به بیمارانی که به کم خونی مبتلا هستند بسیار مفید است .

کمک به سلامت ریه

پوست سیب به ارتقای عملکرد ریه کمک کرده و همچنین احتمال ابتلا به بیماریهای تنفسی را کاهش می‌دهد .

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران