دستورالعمل مربای هلو:(طرز تهیه+ خواص مربای هلو)

دستورالعمل مربای هلو:(طرز تهیه+ خواص مربای هلو)

۱۴۰۲-۰۸-۰۲

مربای هلو شگفت انگیز با طعم دارچین

مربای هلو خانگی تقریباً ۱۵ سال است که در منزل ما جای خود را باز کرده است. هر سال منتظر می مانم تا بتوانیم هلو را سفارش دهیم. سپس آستین ها را بالا می زنیم و شروع به کار می کنیم تا مربای خوشمزه تهیه و کنسرو کنیم.

این نوع مربا معمولا به شکل همیشگی در سفره خانه ما قرار می گیرد و به دلیل داشتن دستورالعمل ساده و راحت آن و خوشمزگی که دارد مورد علاقه تمامی اهل خانه است. بنابراین در تابستان ها که فصل رسیدن هلو است همه ما منتظر می مانیم تا شروع به پختن مربای هلو کنیم. با این دستورالعمل مربای هلو همراه باشید.

همچنین شما می توانید جهت خرید نهال هلو در اینجا کلیک کنید.

دستورالعمل مربای هلو

بسیاری از دستور العمل های مربای هلو در آنجا وجود دارد اما این یکی از گزینه هایی که من  می خواهم به شما یاد بدهم برای مصرف روزانه عالی است. مانند بسیاری از دستور العمل ها ، با مقدار زیادی هلو تازه ، شکر و شروع می شود. آب لیمو هر دو عطر و طعم ترش و اسیدیته را اضافه می کند که به “حفظ” بخشی از مواد غذایی خانگی کمک می کند.

من فقط برخی ادویات همانند دارچین یا ادویه هایی که مورد علاقه هر فرد به شکل شخصی است را به مقدار مناسب اضافه می کنم. کافی است بدون هیچ گونه طعم و مزه ای آن طعم بی نظیر هلو را به این مربا اختصاص دهید.

مربای هلو

شما می توانید جهت مشاهده انواع ارقام خرید نهال گردو به منوی سایت مراجعه نمایید .

پخت مربای هلو چگونه است ؟

این یک دستور العمل نسبتاً استاندارد و آسان برای مربای هلو است ، اما همانطور که قبلاً هم اشاره کردم ، زمان بر است. برای آماده سازی مربا هلو خوب وقت بگذارید و قبل از شروع کار مطمئن شوید که تمام تجهیزات شما تمیز و آماده است.

هنگامی که شروع به تهیه مربای خانگی خود کردید ، دنیایی از دستور العمل ها در وجود دارد که می توانید درباره آنها بیشتر کاوش کنید. مرباهای کلاسیک زغال اخته و توت فرنگی کلاسیک وجود دارد ، و بسیاری دیگر که سعی می کنند شما را شگفت زده کنند! اما باید بدانید که مربای هلو چیز دیگری است و دارای دستورالعمل پیچیده ای نیست و با نان تست بسیار برای صبحانه خوشمزه است.

همچنین در اینجا بیشتر بخوانید : ویکی پدیا

اما اگر در زندگی خود فقط یک دستور مربا ساده را می خواهید درست کنید ، مربای هلو یک انتخاب عالی است. این نوع مربای هلو ، پر از میوه هلو است که دارای ساختاری ساده برای درست کردن است ، این یک دستور العملی است که می توانید هر سال در فصل چیدن هلو، مربای هلو را بپزید.

طرز تهیه مربای هلو

  • هلوهای کاملا رسیده را مرتب کرده و بشویید. ساقه ها ، پوسته ها ، کبودی ها و چاله ها را بردارید. هلوها را خرد کرده و در یک قابلمه بزرگ اضافه کنید.
  • هلوها را خرد یا تیکه تیکه کنید. آب لیمو را اضافه کنید. خوب هم بزنید. روی حرارت زیاد قرار دهید و در حالی که مرتباً هم بزنید بگذارید مواد همراه با حباب هایی که روی کل سطح قرار دارد ، یک جوش کامل بیاورد.
  • شکر و ادویه جات را یکجا اضافه کنید و دوباره حرارت دهید تا یک جوش کامل بزند. به مدت ۱ دقیقه بگذارید با شعله زیاد جوش بیاورد (یک تایمر تنظیم کنید) ، مرتباً هم بزنید.
  • از روی حرارت بردارید. کف روی ان را بگیرید. (ما کف را در یخچال نگه می داریم و برای چند روز بعد از آن بر روی نان تست استفاده می کنیم که بسیار خوشمزه است. آن را مستقیم روی اجاق گاز گرم کنید)
  • بلافاصله مربا هلو را درون مکان های کنسرو استریل بریزید. این قوطی ها را از بالا تا ۱/۴ اینچ پر کنید.
جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران