خواص سیب برای زنان:(برسی فواید سیب برای پوست صورت)

خواص سیب برای زنان:(برسی فواید سیب برای پوست صورت)

۱۴۰۲-۰۸-۰۲

فواید فوق العاده ی میل کردن سیب برای زنان:

سیب یکی از میوه های مفید است که با داشتن آنتی اکسیدان های فراوان  سرطان سینه در خانم ها جلوگیری می کند ‌

سیب میوه مفید است که با برخورداری از آنتی اکسیدان های فراوان آن از سرطان به خصوص در بانوان جلوگیری می‌کند  و به دلیل برخورداری از پکتین بالا  می‌تواند از سرطان های دستگاه گوارش نیز جلوگیری کند.

سیب با داشتن کروم در زیر پوست خود به تنظیم کردن سطح انسولین در بدن و افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کند و از تجمع قند خون و تبدیل آن به چربی   و افزایش وزن جلوگیری می کند و خانم هایی که به دنبال کاهش وزن هستند می توانند با مصرف سیب  به این روند سرعت ببخشند ‌.

شما می توانید جهت مشاهده ی خرید نهال سیب در اینجا کلیک کنید.

مصرف ناشتای سیب

مصرف سیب به صورت ناشتا به دلیل پکتین و  فیبر فراوان می تواند  در تنظیم قند خون و جلوگیری از یبوست موثر باشد .

افرادی که دیابت هستند می‌توانند در روز دو عدد سیب میل کنند . این افراد نباید دو سیب را همزمان استفاده کنند  و باید با فاصله زمانی آن را میل کنند  تا به یک باره قند خون افزایش پیدا نکند .

سیب

یک گروه از دانشمندان در دانشگاه فلوریدا اعلام کردند که سیب یک میوه معجزه آسا است .  آنها اعلام کردند زنان مسنی که هر روز یک سیب بخورند  پس از شش ماه در بدنشان ۲۳  درصد کلسترول بد کمتر و حدود ۴  درصد کلسترول خوب  بیشتری دارند .

اخیراً دانشمندان به یکی دیگر از فواید  سیب پی برده اند .  به عقیده آنان زنانی که روزانه و به صورت مرتب  یک یا دو سیب می خورند نسبت به زنانی که سیب در رژیم غذایی آنها جایگاه خاصی ندارد رابطه جنسی با کیفیت تری را تجربه می کنند .

شما می توانید جهت مشاهده ی قیمت نهال سیب در اینجا کلیک کنید .

سیب و عملکرد فوق العاده ی آن در عملکرد جنسی

در این تحقیق ۷۸۱ زن که سابقه هیچ گونه اختلال جنسی نداشته اند ، از داروی خاصی استفاده نمی کردند و  افسردگی نیز نداشتند مورد بررسی قرار گرفتند . نتایج نشان داد مصرف روزانه سیب نه تنها زنان را از لحاظ سلامت در شرایط بهتری قرار می دهد بلکه عملکرد جنسی آنها را  در جهت مثبت تغییر میدهد . در واقع سیب مانند شکلات حاوی مقدار قابل توجهی پلی فنون و آنتی اکسیدان است که موجب افزایش جریان خون در دستگاه تناسلی زنان میشود .

بر اساس تحقیقی که مجله آکادمی تغذیه و  رژیم غذایی منتشر کرده است مصرف حدود ۷۵ گرم سیب خشک  که معادل دو عدد سیب است به کاهش کلسترول در زنان یائسه کمک می کند.

سیب غنی از زردینه فلوریزین است که زنان را از پوکی استخوان در طی دوره یائسگی محافظت می کند و همچنین در ارائه تراکم استخوان به زنان کمک می کند . بور (  عنصر ۵ جدول تناوبی ) موجود درسی به تراکم استخوان ها کمک می کند .

برخی از املاح معدنی سیب

منیزیم ،مس، پتاسیم و کلسیم مواد معدنی موجود در سیب هستند  که همگی در کاهش ریزش مو  و پوست سر کمک می کنند .  بنابراین روزانه یک سیب بخورید تا موهای بلند و براق داشته باشید ‌.

شستشوی مو به کمک آب سیب و یا سرکه سیب کمک می‌کند تا ph سطح مو حفظ شود  و باعث براق و صاف بودن مو شود .

سیب حاوی ۴ میلی گرم ویتامین ای است  که به بدن کمک می‌کند تا با رادیکال‌های آزاد مبارزه کند  و پوست را از آسیب محافظتو پوست را از آسیب محافظت کند و همچنین به حفظ وضعیت پوست کمک کند .

علاوه بر این سیب محافظ خوبی در برابر اشعه خورشید است و به بازسازی پوست کمک می نماید .

مطالعه بر روی ۹۲۰۸ زن و مرد نشان داد که افرادی که بیشترین مقدار سیب را در طی ۲۸ سال  مصرف کرده بودند  خطر کمتری برای ابتلا به سکته مغزی دارند .

خوردن میوه و سبزیجات با درصد بیشتر اسیدفولیک  در حفظ سلامت فرد کمک موثری دارد . در واقع اسید فولیک در افراد عادی می‌تواند فرد را در برابر بیماری هایی مانند سرطان سینه مقاوم کند هرچند در دوران‌بارداری این روند برعکس می‌شود .

دانشمندان دریافته اند سیب به طور قابل توجهی  در زمان بعد از یائسگی که  بیشتر در معرض  حملات قلبی و سکته هستند ،  سطح چربی خون را پایین می آورد . تحقیقات نشان داده خوردن سیب می‌تواند برای آنهایی که در بالاترین معرض خطر  هستند  هم مفید باشد .

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران