فواید و خواص سیب زرد و قرمز صبح ناشتا چیست؟

فواید و خواص سیب زرد و قرمز صبح ناشتا چیست؟

۱۴۰۲-۰۸-۰۲

خاصیب سیب ناشتا به بهبود تنفس، درمان و پیشگیری از آسم کمک می کند

محققان انگلیسی اخیرا به این نتیجه دست پیدا کرده اند که مادرانی که در طول دوره بارداری سیب بیشتری استفاده می کنند کمار احتمال دارند فرزندانی داشته باشند که تا سن ۵ سالگی دچار آسم شوند . این میوه می تواند از ریه افراد بزرگسال نیز محافظت کند .  همچنین می تواند احتمال ابتلا به آسم ، سرطان ریه و بسیاری از بیماری های دیگر را کاهش دهد .

یکی از نشانه های آسم به سختی و با صدای بلند نفس کشیدن است اما شما با خوردن آب سیب تازه می توانید این نشانه ها را از بین می برد.

شما می توانید جهت مشاهده ی خرید نهال سیب در اینجا کلیک کنید.

مصرف سیب صبح ناشتا باعث می شود دیرتر گرسنه شوید

سیب حاوی مقدار زیادی فیبر است و بدون اینکه شما کالری زیادی دریافت کنید معده را پر کرده و باعث می شود دیرتر گرسنه شوید .

شیرینی طبیعی که در سیب وحود دارد به آهستگی وارد خون می شود و به حفظ قند خون و اینکه سطح انسولین بدن شما را در حد ثابتی نگه دارد کمک می کند درنتیجه بدن شنا احساس سیری و پری بیشتری خواهد کرد .

به افزایش هوش، پیشگیری و درمان آلزایمر کمک می کند

احتمالا به علت افرایش تولید استیل کولین ، سیب به بالا بردن کارایی حافظه ضمن افزایش سن و کاهش بالقوه ی شانس ابتلاربه بیماری آلزلیمر کمک می کند . این نتایج از تحقیقاتی که در دانشگاه منچستر بر روی حیوانات انجام شد به دست آمد . اثر آن در درمان و پیشگیری از آلزایمر به گونه است که خوردن سیب باعث تقویت سلول های مغز می شود .

سیب

شما می توانید جهت مشاهده ی قیمت نهال سیب در اینجا کلیک کنید .

کلسترول خون را کاهش می دهد

با خوردن سیب به طور مرتب می توانید از مبتلا شدن به دیابت و مشکلات دیگری که به دنبال دارد جلوگیری کنید . ژلاتین موجود در سیب نقش انسولین را ایفا می کند در نتیحه در تنظیم سطح  قند خون بدن اهمیت ویژه ای دارد .

سطح بالای کلسترول در بدن مشکلات طولانی مدت و خطرناکی را به دنبال دارد با مصرف سیب می توانید سطح کلسترول را متعادل نگه دارید .

با سرطان مبارزه می کند

مطالعات نشان داده ترکیبات مختلفی که در این میوه ی آبدار وجود دارد رشد سلول های سرطانی را محدود می کنند .

افرادی که روزانه بیشتر از یک سیب می خورند درصد مبتلا شدن به چند نوع سرطان را ۹ الی ۴۲ درصد در خود پایین می آورند . ( سرطان دهان ، مری ، روده بزرگ ، سینه ، تخمدان ، سرطان پروستات و سرطان های دیگر ) .

از آنجایی که فیبر موجود در سیب در تقویت دستگاه گوارش موثر است از خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند .

خوشبختانه مطلاعات نشان داده که مصرف این میوه خطر ابتلا به سرطان ریه و سرطان سینه را نیز کاهش می دهد و به طور کلی سیب میوه ای کاملا استثنایی در پیشگیری از انواع سرطان ها است .

 سیب

دستگاه گوارش را تقویت می کند

افرادی که از مشکلات دستگاه گوارش رنج می برند با خوردن سیب می توانند عملکرد این دستگاه را در حد نرمال نگه دارند .

مهم ترین دلیل در تنظیم و تقویت دستگاه گوارش این است که سیب سرشار از فیبر است و این بدان معناست که حرکات روده ای را منظم می کند و دیرهضمی و یبوست را برطرف می کند . با تنظیم دستگاه گوارشی از دل درد های مزمن و شدید که مربوط به این دستگاه است نیز کاهش می یابد .‌

موجب افزایش انرژی بدن می شود

قندی که در سیب وجود دارد طبیعی است و به هیچ هنوان قابل مقایسه با شیرینی ها و قندهای مصنوعی نیست . قند موجود در سیب باعث افزایش انرژی می شود و به همین دلیل است که خوردن این میوه صبح زود و قبل از صبحانه توصیه سده و تا اخر شب بدن را سرحال نگه می دارد و انرژی مورد نیاز را تامین می کند .

به درمان آنمی ( کم خونی ) کمک می کند

مشکلات ناشی از بینایی تقریبا غیرقابل پیش بینی است اما اخیراً مطالعات انجام شده نشان داده که سیب می تواند اثر مطلوبی بر بینایی داشته باشد . از آنجایی که سیب منبع غنی از ویتامین A و ویتامین C  است که در درمان شب کوری و کوررنگی اثر مثبتی دارد .

با توجه به مزیت های گفته شده خوردن یک سیب هرروز صبح به صورت ناشتا از بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کند .

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران

  • avatar پروین
    ۱۴۰۱-۱۰-۱۴

    درود به همه دت اندرکاران
    همه محتویات عالیست به امید پشترین آنها هستیم ممنونم

    • avatar admin-goldnahal
      ۱۴۰۱-۱۰-۲۶

      سپاس از محبت شما