خواص بادام درختی برای لاغری شکم

خواص بادام درختی برای لاغری شکم

۱۴۰۲-۰۸-۱۱

خواص بادام درختی برای لاغری چه می باشد:

خواص بادام برای لاغری، رابطه ی نزدیکی با یکدیگر دارند. به دلیل وجود پروتئین و فیبر موجود در این آجیل خوشمزه فرد بعد خوردن آن احساس سیری می کند و در کاهش وزن و لاغری آن بسیار مفید می باشد. فیبر موجود در آن سبب حرکات روده ای می شود و سموم را از بدن دفع می کند.

از دیگر خواص بادام درختی لاغری می توان به وجود منیزیم اشاره کرد که میزان قند خون را تنظیم می کند و میل به خوردن غذا را کاهش می دهد. زمانی که بدن منیزیم کافی داشته باشد جریان خون اکسیژن و مواد مغذی را با سرعت بیشتری حمل می کند و از تپش تند قلب جلوگیری می کند. همچنین پتاسیم در بادام درختی لاغری در انقباضات عضلات و در جریان آوردن اعصاب، متعادل نمودن فشار خون  و عملکرد قلب نقش بسیار اساسی را دارد.

طبق دیدگاه طب سنتی خواص بادام درختی چگونه موجب لاغری می شود:

بادام درختی طبع گرم و تری دارد. از نظر آن‌ها منشأ هر گونه اضافه وزنی در فرد طبع سردی در بدن می باشد. طبق تحقیقات انجام شده بادام درختی لاغری مؤثر است. این دانه‌ خوراکی مفید و سالم را سعی کنید به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا از فواید و مزایای آن بهره مند شوید.

همچنین جهت تمایل به داشتن نهال بادام یا نهال گردو می توانید به منوی سایت مراجعه نمایید.

رابطه میان بادام و لاغری شکم:

کسانی که قصد لاغر شدن دارند بادام درختی لاغری گزینه مناسبی برای آن‌ها می باشد. رابطه‌ بادام و لاغری شکم؛ به صورت مستقیم می باشد. با خوردن این آجیل فرد احساس سیری می کند و اشتهایش کم می شود و از پرخوری جلوگیری می کند.

به علت وجود فیبر و پروتئین موجود در آن است. همچنین به دلیل وجود منیزیم بالای آن میزان قند خون را تنظیم می کند و فرد میل چندانی به غذا خوردن نشان نمی دهد. همه‌ این عوامل با هم سبب شده که مصرف منظم این آجیل بامزه  سبب کاهش جذب کالری در بدن شود. بادام درختی  لاغری چون ارتباط نزدیکی به هم دارند برخلاف انواع آجیل های دیگر به عنوان یک ماده غذایی لاغر کننده محسوب شود.

مصرف چه تعداد بادام درختی لاغری کافی است؟

طبق توصیه‌ رژیم غذایی باید روزانه حدوداً ۲۳ عدد بادام بخوریم تا سالم بمانیم . البته ناگفته نماند اگر این میزان بادام همراه با ۱ لیوان شیر مصرف شود ترکیب بسیار مقوی به دست می آید که تمام مزایای تغذیه ای و سلامتی را دارد.

دیگر خواص بادام درختی برای لاغری:

طبق تحقیقات دانشگاهی در آمریکا که بر روی چند گروه برای خواص مغز بادام برای لاغری؛ اثر می‌گذارد یا نه؟ نتایج جالبی که به دست آمده بود، محققان بر این عقیده هستند کسانی که مغز بادام درختی برای لاغری مصرف می کنند یک و نیم برابر بیشتر از افرادی که بادام مصرف نمی کنند چربی های دور شکم خود را از دست داده اند.

آن‌ها همچنین بر این باورند رابطه‌ بین چربی های غیر اشباع در این آجیل و چربی های دور شکمی وجود دارد. چربی های غیر اشباع دارای مقادیر بالایی از اکسیداسیون هستند که توانایی این را دارند چربی های احشایی را از بین ببرند.

برای دریافت خواص مغز بادام ، آن را به مدت ۶ ماه به طور منظم مصرف می کردند نسبت به بقیه گروه ها کاهش چشمگیری وزن، سایز دور کمر کمتر و فشار خون سیستولیک کمتری داشتند. بهتر است برای اینکه نتیجه‌ بهتر بادام درختی لاغری اثر بگزارد آن را قبل از وعده های اصلی مصرف بشود.

قبل از وعده های صبحانه، نهار و شام ۱۰ عدد بادام میل کنید باعث از بین بردن چربی غذا خواهد شد و بدن بعد از مصرف غذا شروع به تجزیه کالری می کند و متابولیسم یا سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

همنین جهت مطالع در سایت های انگلیسی زبان میتوانید به سایت مدیکال مراجعه کنید.

نتیجه گیری نهایی در خصوص خواص بادام درختی برای لاغری:

به جز بادام درختی که ؛ بقیه آجیل ها هم میزان کالری بالایی دارند. باید مراقب باشید که با خوردن بیش ‌از اندازه‌ آن نباید انتظار لاغر شدن داشته باشید. از یاد نبرید که مصرف بادام درختی بهتر است به صورت خام و بدون هیچ‌گونه افزودنی به خصوص نمک باشد. چرا که نمک ممکن است خود به ‌تنهایی مشکلات فراوانی از قبیل انواع عارضه های قلبی و مغزی را به وجود بیاورد.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

خرید نهال اصل اون هم با ضمانت بازگشت واقعی کالا برای خریداران یک دغدغه محسوب میشه. گلد نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ارائه فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. همین حالا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران